***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

27 Haziran 2009 Cumartesi

Yeşim Salkım İğneada’ya gelin geldi

Bir süre önce oyuncu Sevgilisi Hakan Eratikle evlenen ünlü sanatçı Yeşim Salkım (Eratik) eşi ile birlikte Iğneadaya balayına geldiler. Iğneada'da alışveriş yaparken rasladığımız Eratik Çifti Ön adım gazetesi muhabiri Kutluay Uyanık'ın röportaj teklifini “seve seve”diyerek kabul ettiler. Salkım , Ben Istanbul'a değil Iğneada'ya gelin geldim derken Eşi hakan beyin Iğneada’da yazlığının olduğunu belirtti. Bu yüzden 2 yıldan beri tatil için buraya geldiklerini söyledi. yeşim Salkım konuşmalarına şöyle devam etti:” Iğneada'yı ve Iğneadalıları çok seviyorum. Bu yüzden kendimi Iğneada'ya gelin gelmiş kabul ediyorum. Burası çok güzel insanları çok sıcak. Bizleri bağırlarına basıyolar. Bizde bu yüzden Iğneada’yı ve Iğneadalıları çok seviyoruz. Iğneada saklı kalmış bir cennet, mütiş bir doğası, harika sahiller ,Pırıl pırıl Denizi var. Burada bütün kışın stresini atıyoruz. Bütün sanat camiasına Iğneada'ya gelmelerini Tavsiye Ediyoruz “
KAYNAK:www.gazetetrakya.com

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...