***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

15 Haziran 2009 Pazartesi

TEKİRDAĞ VALİSİ AYDIN NEZİH DOĞANDAN ÇORLU TSO’YA VEDA ZİYARETİ




Konya Valisi olarak atanan, Tekirdağ Valisi Aydın Nezih DOĞAN beraberinde Çorlu Kaymakamı Ali DURSUN ile 15.06.2009 Pazartesi günü Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Başkan ve Yöneticilerine veda ziyaretinde bulundu.

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Burhan SEZER, Yönetim Kurulu Başkanı ve TOBB Ticaret ve Sanayi Odaları Konsey Başkan Yardımcısı Özlem YEMİŞÇİ,Yönetim Kurulu Sayman Üyesi Erol ŞİMŞEK, Yönetim Kurulu Üyeleri; Muhammed ÖZSARI ve Levent BORMALI tarafından ağırlanan Tekirdağ Valisi Aydın Nezih DOĞAN; Çorluda ki görevinin sona ermesi ve tayininin Konya’ya çıkması sebebiyle bir veda ziyaretinde bulunduğunu belirterek; “’Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası olarak başarılı işlere imza atacağınıza inancım tamdır. Makamlar hiç kimseye baki değildir. Önemli olan geride güzel bir seda bırakmaktır. Bizler de güzel bir seda bırakma gayretiyle buradan ayrılıyoruz. Bu şehirden güzel bir izlenim ve hoş bir sedayla ayrıldığımıza inanıyorum” dedi.

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Özlem YEMİŞÇİ, Tekirdağ Valisi Aydın Nezih DOĞAN’a;Tekirdağ’a ve Çorlu’ya vermiş olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, ‘ Sizi her zaman şehrimize verdiğiniz değerli hizmetleriniz, nezaketiniz ve içtenliğiniz ile anacağız. Yeni görev yeriniz ve kutsal görevinizde, Meclisimiz ve Yönetim Kurulum adına size başarılar diliyoruz” diyerek; Vali Aydın Nezih DOĞAN’a bir hatıra plaketi takdim etti.
HABER VE FOTO:RECEP KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...