***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

15 Haziran 2009 Pazartesi

Endüstriyel Otomasyon Toplantısı


Tekirdağ iline bağlı Çorluilçesinde bulunan Mehmet Rüştü Uzel Teknik Lise ve Endüstri Meslek Lisesinde 18-21 Haziran 2009 tarihleri arasında Endüstriyel Otomasyon konulu bir toplantı düzenlenecek
Toplantıya, Japon Milli Eğitim Bakanlığı’nın Türkiye Ofis Başkanlığı yetkililerinin de katılacağı belirtildi.
Toplantı hakkında açıklamada bulunan Mehmet Rüştü Uzel Teknik Lise ve Endüstri Meslek Lisesi Müdürü Caner Baysal, toplantının kendi okullarında yapılmasından dolayı mutlu olduklarını ifade ederek, “18–21 Haziran 2009 tarihleri arasında, Milli Eğitim Bakanlığı Erkek Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü okulumuzda bir toplantı düzenleyecek. Toplantıya, Japon Milli Eğitim Bakanlığı Türkiye Ofis Başkanlığı’nda görevli 7 Japon eğitimci, Türkiye’nin değişik yerlerinde eğitim öğretim veren 8 Teknik ve Endüstri Meslek Lisenin müdürü ve bakanlık yetkililerinden oluşan 20 kişilik gurup olmak üzere toplam 35 kişi katılacak. Bu derece önemli bir toplantının Çorlu’da ve bizim okulumuzda yapılacak olması bizleri son derece mutlu ediyor” dedi.
Toplantı hakkında bilgiler de aktaran Baysal şunları söyledi; “Okulumuzda yapılacak olan toplantıda, ülkemizdeki ve dünyadaki otomasyon sistemleri konuları tartışılacak. Özellikle, ülkemizde endüstriyel otomasyon konusunda neredeyiz, neler yapmalıyız ve nasıl olmalı konuları üzerinde durulacak.”
KAYNAK : Çorlu Kent

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...