***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

15 Haziran 2009 Pazartesi

Çorlu Eğitim ve Spor Vakfı`ndan Yardımseverlere Çağrı


Çorlu`da 1989 yılında kurulan Çorlu Eğitim ve Spor Vakfı`nın geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdiği olağan mütevelli heyeti toplantısında yeni yönetim kurulu üyeleri oy birliği ile belirlendi.

Adnan Sülün`ün başkanlığa, Mecit Eren ile Fatma Gürel`in de başkan yardımcılıklarına getirildiği Çorlu Eğitim ve Spor Vakfı, tüm gelirlerini vakıf kuruluş senedi gereği spor ve eğitim ile ilgili Çorlu`da amatör spor kulüpleri ve okullara malzeme ve eğitim araçları yardımında kullanıyor.
Çorlu Eğitim ve Spor Vakfı`nın gelirlerinin cenaze çelenkleri ve Atatürk Meydanı arkasında Belediye`den kiralanan kapalı otopark olduğunu belirten vakıf üyeleri, bunun dışında herhangi bir kuruluş ve kişilerden yardım alınmadığını belirttiler. Çorlu Eğitim ve Spor Vakfı`nın, 2008 yılının Temmuz ayında Muhittin Mahallesi Füsunoğlu Paşa Caddesi üzerinde yer alan arsaya Çorlu`da eğitim gören kız öğrencilerin barınmasında bir boşluğu doldurmak adına 100 Yataklı Atatürk Kız Öğrenci Yurdu İnşaatına kısıtlı imkanlarla temel atıldığını ve 3 katın bitirildiğini belirten Vakıf üyeleri, Atatürk Kız Öğrenci Yurdu inşaatı maddi imkansızlıklar nedeni ile bir süre durmuş 2009 Mart ayından itibaren tekrar duvarlarının örülmesine ve eksik kalan 3 katın bitirilmesi için yapımına başlanmıştır. 20092010 Öğretim yılında hizmete sunulmak üzere 20 odası bulunan 100 Yataklı Atatürk Kız Öğrenci Yurdu odalarına isminizi vermek için Çorlumuza kalıcı ve ihtiyacı olan bir eser bırakmak gayesi ile hareket eden vakıf yönetim kurulu duyarlı Çorlu halkından yardım ve bağışlar beklediklerini kaydettiler.
Açıklamada hayırseverlerin bağışları için Çorlu Eğitim ve Spor Vakfı`nın Vakıfbank Çorlu Şubesi`nde bulunan 2004764 nolu hesabına da yardımda bulunabilecekleri kaydedildi.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...