***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

11 Şubat 2010 Perşembe

Mehmetçik İlköğretim Okulu Tekirdağ Birincisi Oldu

Toplam Kalite Yönetimi çalışmalarında Tekirdağ Eğitimde Kalite Ödülü kurum kategorisinde Çorlu ilçesinde bulunan Mehmetçik İlköğretim Okulu`nun oldu.
2008 yılında üçüncü olan okul, 2009 yılında ikinci şimdi ise birinci oldu.
Tekirdağ`da gerçekleştirilen törenle Tekirdağ Valisi Zübeyir Kemelek`den ödül aldıklarını belirten Okul Müdürü Oktay Kaplan plaketin okulları adına büyük anlam ifade ettiğini söyledi.
Mehmetçik İlköğretim Okulu`nda 5 yıldan bu yana görev yapan Okul Müdürü Oktay Kaplan, bu ödülün personel ve velilerin destekleriyle kazanıldığını dile getirdi. İl Birincisi olarak Tekirdağ`ı Ankara`da ki Kaliteli Okul Kurum Kategorisinde temsil etme hakkı kazandıklarını da vurgulayan Kaplan; “Ödül el kitabındaki 9 kritere göre değerlendirme yapılıyor. Öğrenci başarısından, öğrenci – veli – çalışan personel memnuniyetine kadar pek çok alanda değerlendirme yapılıyor. Okulumuzda herkesin kendisini okula adadığı sağlıklı bir okul ortamı var. Kişinin kendisini mutlu hissedebileceği bir eğitim- öğretim ortamı. Gönüllülükle sinerjiyi tüm kuruma yayıyoruz. Elde edilen başarı herkesin ortak başarısıdır. Eğitimde Kalite Ödülü`nün kazanılmasına emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum” dedi.
KAYNAK:ÇORLU AVRUPA YAKASI GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...