***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

2 Şubat 2010 Salı

Kurnaz 6’ncı kez başkan

HABER VE FOTO:Lüleburgaz Hürfikir Gazetesi
Lüleburgaz Terziler Odası başkanı Ahmet Kurnaz oldu. Tek liste olarak girilen seçimler sonucunda 50 geçerli oy alan Ahmet Kurnaz, 6’nci kez Oda başkanlığına getirildi.
Lüleburgaz Terziler Odası Olağan Genel Kurul Toplantısı Halk Eğitim Merkezi’nde yapıldı.
Yönetim Kurulu faaliyet raporunun okunması ile başlayan Genel Kurul, Denetim Kurulu raporunun okunması, bilanço, gelir gider hesapların okunması, Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulunun ayrı ayrı ibrası, yeni dönem çalışma programı ile bu program içinde yer alacak olan eğitim, teorik ve kurs programları ve tahmini bütçenin görüşülmesi, aylık ücretlerin, huzur haklarının, yolluk ve konaklama ücretlerinin tespit edilmesi ile sürdü.
Ardından yapılan seçimlerde 50 geçerli oy alan Ahmet Kurnaz, Terziler Odası başkanı olurken, Yönetim Kurulu ise şu isimlerden oluştu: Asil: Suat Güven, İlkay Karataş, Ümit Durak, Ali İrfan Özkul, Ufuk Kıray, Murat Gözlüklü, Yedek: Muammer Güler, Gülçin Güven, Muzaffer Güler, Perihan Durmaz, Sema Şentürk, Yavuz Avci, Hüseyin Yıldız, Denetim Kurulu: Fatma Küçük, Gülten Seven, Nemci Deviren, Yedek: Çağla Dedeoğlu, Kubilay Soyugütmüş, Anıl Güner.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...