***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

21 Ocak 2010 Perşembe

Çorlu Belediyesi Okullara Akıllı Tahta Hediye Ediyor

Çorlu Belediyesi, 9 okula akıllı tahta seti hediye ediyor.
İlçemizde bulunan 9 ilköğretim okuluna 10 adet akıllı tahta seti hediye eden Çorlu Belediyesi, akıllı tahtaları tanıtmak amacıyla bir toplantı düzenledi. Çorlu Belediye Meclis Salonu’nda yapılan toplantı Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, Başkan Yardımcısı Serhad Çatalkaya, Milli Eğitim Müdürü İsmail Bağlar, akıllı tahtaların teslim edildiği okulların müdürleri, öğretmenler ve basın mensuplarının katılımıyla gerçekleşti.
Okullara yapılan yardımla ilgili açıklamalarda bulunan Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, “Çorlu’daki ilköğretim okullarının, çağımızın teknolojik imkânlarından yararlanması amacıyla bu akıllı tahtalar hediye ediyoruz. Artık birçok okulda bu cihazlar kullanılıyor. Çorlu’nun da bu imkânlardan mahrum kalmasını istemedik. Özellikle teknoloji alanında muazzam bir gelişim var. Bizler de insana yapılan yatırımın en büyük yatırım olduğu düşüncesiyle okullarımıza akıllı tahta yardımında bulunuyoruz. İlk aşamada 10 tane akıllı tahta aldık. Önümüzdeki aylarda 50 tane daha alıp diğer okullara teslim edeceğiz,” diye konuştu.
Akıllı tahta setini Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan’dan teslim alan Milli Eğitim Müdürü İsmail Bağlar, “Çorlu Belediyesi’nin okullarımıza yaptığı yardımdan dolayı teşekkür ediyoruz. Akıllı tahtaların eğitim sistemimize çok önemli katkıları olacaktır. Bu akıllı tahtalar en kısa zamanda okullarımızda kullanılmaya başlanacaktır. Tabii bunların kullanımı ve bakımı da çok önemli. Akıllı tahtalar elektronik parçalara sahip olması nedeniyle arıza yapabiliyor. Bunların teknik servis hizmetlerinin sağlanmasında da fayda var,” dedi.
Daha sonra akıllı tahtaların satın alındığı firmanın yetkilileri ürünlerini tanıttılar. Akıllı tahtanın özelliklerini ve kullanım yöntemlerini uygulamalı olarak anlattılar. Set halinde satılan akıllı tahtalar, dizüstü bilgisayar, projeksiyon cihazı, elektronik aparat ve yazı tahtasından oluşuyor. Satın alınan 10 adet akıllı tahta seti, Milli Eğitim Müdürlüğü’nün talebi doğrultusunda Çorlu İlköğretim, Mehmetçik İlköğretim, Gazi İlköğretim, 75. Yıl 1 Kasım İlköğretim, 75. Yıl Mustafa Kemal İlköğretim, Çıraklık Eğitim Merkezi, İstiklal İlköğretim, Yıldırım Bayezıd Han İlköğretim, Hanife Şefik İlköğretim okullarına hediye edildi.
HABER VE FOTO:FATMA MİRAY KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...