***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

22 Ocak 2010 Cuma

ADD’DEN TİYATRO ZİYAFETİ


Haberve Foto:: Metin KARAKUŞ-Erdoğan AYAŞLI
Babaeski İlçesi’nde, Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD) Şubesi Gençlik Kollarından Tiyatro ziyafeti.
İlçe’de kurulduğu yıldan itibaren birçok sanatsal ve kültürel faaliyete imza atarak genç-yaşlı herkesin takdirini toplayan Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD) Babaeski Şubesi, son olarak sahneye koyduğu “Göç” adlı oyunu tiyatro severler tarafından büyük ilgi gördü.
Yazar Cevat Fehmi Başkut’un, beğenilen “Göç” adlı üç bölümden oluşan komedi tiyatro oyunu ADD Gençlik Kolları Tiyatro Grubu oyuncuları tarafından profesyonelce sahnelendi.
Cumhuriyet İlköğretim Okulu Tiyatro Salonu’nda, sahnelenen K.Budak Çal ve Selda İtak’ın yönettiği oyunu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cemil Çakıcı, Babaeski Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Müdürü Göksel Baytok, ADD Şube Başkanı Hüseyin Taşkın ve ADD Yönetim Kurulu Üyeleri, Cumhuriyet ilköğretim Okulu Müdür Yardımcısı Arif Elmas yanı sıra çok sayıda tiyatro sever izledi.
Oyunun ardından, İlçe Milli Eğitim Müdürü Çakıcı, Oyunun Yönetmeni K.Budak Çal ve oyunda rol alan oyunculara Plaket ve Tiyatro Onur Belgesi verildi.
Taşkın, ADD Babaeski Şubesi’nin kültürel ve sosyal faaliyetlere her zaman büyük önem verdiğinin ifade ederek, “Bundan sonra da bu tür etkinlikleri yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...