***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

28 Aralık 2009 Pazartesi

Çetin Group’ta Eğitim Kesintisiz Devam Ediyor




Trakya da sektöründe lider, ülke genelinde ilk beş içerisinde olmanın haklı gururunu yaşayan Çetin Group; Çerkezköy, Çorlu ve Lüleburgaz Özel Güvenlik Eğitim Kurumları ile Temel, Silahsızdan Silahlıya geçiş ve Yenileme eğitimlerine ara vermeden devam ederek, Trakya’da meslek edindirme konusunda öncü olmaya devam ediyor.
Gerek kendi bünyesine, gerekse güvenlik sektörüne aynı vizyona sahip Güvenlik Görevlisi yetiştirmek amacıyla açmış olduğu eğitim kurumlarıyla, bünyesinde 3 eğitim kurumu barındıran ilk ve tek şirket olan Çetin Group, Haziran 2004 tarihinden buyana 5188 sayılı kanun kapsamında, binlerce gencimizin özel güvenlik sektörüne kazandırılmasını ve iş sahibi olmasını sağladı.
Bölgenin lideri Çetin Özel Güvenlik, bünyesindeki 3 Özel Eğitim Kurumu’ndan ilki olan Çerkezköy Eğitim Kurumu’nda 36ıncı dönem eğitimine başladı.
Neden Çetin Group?
Bilindiği gibi 26 Haziran 2004’te 5188 sayılı “Özel Güvenlik Hizmetlerine dair Kanun”, 7 Ekim 2004’te “Özel Güvenlik Yönetmeliği” yürürlüğe girdi. Buna göre özel güvenlik hizmetlerinin uygulanmasıyla ilgili köklü değişiklikler ve yükümlülükler getirilmiştir. Bu yükümlülükler özel güvenlik şirketlerini ve bu hizmetleri yürüten, bu hizmetlerden yararlanan tüm firma ve şirketleri kapsamaktadır.
Çetin Özel Güvenlik şirketinin kaliteye ve eğitime verdiği önem ile uygun vasıfta eleman görevlendirilmesine göstermiş olduğu özen, artık yasa yükümlülüğü olmuştur.
Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Koordinatörü Ahmet ÇETİN, “Çetin Group, Trakya’da eğitim vermekte olan kurumlarında, 5188 sayılı yasanın 5nci, Uygulama Yönetmeliğinin 10ncu maddeleri gereğince; İçişleri Bakanlığından her eğitim kurumu için ayrı ayrı alınmış “Özel Güvenlik Eğitim Kurumu Faaliyet izin Belgesi” ile eğitim vermektedir. Bu izin ve faaliyet belgesine sahip olmayan kurumların eğitim vermesi, eğitim verdiğini ilan etmesi veya reklam yapması yasanın 19 ncu maddesi (e) fıkrası gereği yasak ve yaptırımı çok ağır olan bir suçtur. Bu konuda yetkisiz kurumlara karşı tüm halkımızı uyarmayı bir görev bilerek hatırlatmanın doğruluğuna inanıyorum.” dedi.
Prestijli Bir Meslek: Özel Güvenlik Görevlisi
Çerkezköy, Çorlu ve Lüleburgaz Çetin Özel Eğitim Kurumları eğitimlerine ara vermeden devam ederek, tüm Trakya’da meslek edindirme konusunda öncü olmaya devam ediyor. Çetin Group, günümüzde ülke genelinde 8 Bölge yapılanması ile toplam 225 projede hizmet vermektedir.
Açıldığı günden bu yana, 3 eğitim kurumunda toplam 112 eğitim dönemini tamamlayarak 2908 kursiyeri % 90 başarı oranı ile mezun eden Çetin Özel Güvenlik Eğitim Kurumları, prestijli ve aranan bir eleman olmak isteyen herkesi kayıt için bekliyor.
Kimler Özel Güvenlik Görevlisi Olabilir?
Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı Olan,
En Az İlköğretim Mezunu (Silahlı Sertifika İçin En Az Lise Mezunu) Olan,
18 Yaşını Doldurmuş (Silahlı Sertifika İçin 21 Yaşını Doldurmuş) Olan,
Sabıka Kaydı Olmayan,
Kamu Haklarından Yasaklı Olmayan,
Sağlık Problemi Bulunmayan herkes Özel Güvenlik Eğitimi’ne katılabilir.
HABER VE FOTO:RECEP KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...