***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

12 Kasım 2009 Perşembe

Rasim Ergene İlköğretim Okulu Aile Birliği’nden Belediye Başkanı Mehmet Özcan’a ziyaret


Keşan Rasim Ergene İlköğretim Okulu Aile Birliği, dün (12.11.2009) Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ı makamında ziyaret ettiler.
Okul Müdürü Kadri Baltakıran, Okul Aile Birliği Başkanı Binnur Kurtulmuş ve yönetim kurulu üyeleri Nur Demir ve Berna Tekdemir saat 11.00’de Keşan Belediyesi’ne gelerek burada Özcan’la bir süre görüştüler.
Aile Birliği Başkanı Binnur Kurtulmuş, Keşan Belediyesi’nin okullarına verdiği destek nedeniyle Özcan’a teşekkür ederek “Sayın başkanımız okulumuzun ihtiyaçları konusunda bizlere verdiğiniz destek için size tüm okul velilerimiz adına teşekkür ederiz. Bizlere her türlü desteği vermeye çalışmanız bizleri çok mutlu ediyor. Bizler de sizlere çalışmalarınızda başarılar diliyoruz” dedi.
Özcan’da , önelcikle ziyaret nedeniyle Rasim Ergene Okul Müdürü Baltakıran ile Okul Aile Birliği Yönetimine teşekkürlerini, ileterek “Keşan Belediyesi olarak okullardan gelen talepleri imkanlar ölçüsünde karşılamaya çalışıyoruz. Bu okullarda okuyan çocuklar bizim çocuklarımız. Biz de Keşan Belediyesi olarak bizim çocuklarımıza eğitim öğretim konusunda bir destek verebiliyorsak ne mutlu bize. Biz imkanlarımız ölçüsünde bütün okullarımıza gerekli yardımı yapmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
Rasim Ergene İlköğretim Okulu Müdürü Kadri Baltakıran’ da okullarına verdikleri destek nedeniyle Özcan’a ayrıca teşekkürlerini iletti.

HABER VE FOTO:FATMA MİRAY KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...