***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

3 Kasım 2009 Salı

Çorlu Kızılayın Kampanyası Trakya Kolejinden Başladı

“Biriktiriyorum, arkadaşlarıma okul yaptırıyorum”
Başak Çocuk KIZILAY Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında, “BİRİKTİRİYORUM, ARKADAŞLARIMA OKUL YAPTIRIYORUM” kampanyası Kızılay Çorlu Şubesince Çorlu Özel Trakya Koleji’nden başlatıldı.
Türk Kızılayı, Ziraat Bankası ve Milli Eğitim Bakanlığı üçlüsü ülke çapında okulsuz bölgelerin okul kazanması için KUMBARA ‘lı kampanyaya büyük önem veriyor.
Çorlu Merkezde Çorlu Kızılay Şubesi 9088 kumbarayı okullarda öğrencilere teslim edecek. Karton kutular içinde özel imal edilmiş kumbaralar öğrencilerin küçük yaşta tasarruf alışkanlığı kazanmasına da öncülük ediyor.
Önceki gün Çorlu Kızılay Şubesi Başkan yardımcısı Selma Eren, Kızılay Çorlu İlk Yardım Eğitmeni Şebnem Kurt ve diğer ilgililer Çorlu Özel Trakya kolejine gelerek, kampanyayla ilgili ilköğretim öğrencilerine sunum yaptılar. Kampanyayı ve dağıtımı yapılacak kumbaraları tanıttılar.
Trakya Koleji konferans salonundaki tanıtım toplantısına Trakya Koleji Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Şule Çalışkan, Okul Genel Müdürü Ahmet Varol, Lise Müdürü Mahmut Selvi , İlköğretim Müdürü Dilaver Çekici ve sınıf öğretmenleri de katıldılar.
Projenin tanıtımının ardından öğrencilere kumbaralar tek tek dağıtılacak.
Çorlu’da İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile Kızılay Şubesi bu projenin tanıtımı ve kumbaraların öğrencilere teslimini birlikte gerçekleştirecekler.
“Yaşım küçük kalbim kocaman. Biriktiriyorum, arkadaşlarıma okul yaptırıyorum”
Kumbaralara öğrenciler ve aileleri yardım yaptıktan sonra okullar tarafından listelenerek, toplanan yardım paraları Çorlu Kızılay Şubesine teslim edilecek.
Türkiye çapında yapılacak kampanya’da okul yapımı için büyük rakamların toplanması hedefleniyor.
AMAÇ
İlköğretim çağındaki çocuklar arısında Kızılaycılığın benimsenmesi, Sosyal yardımlaşma ve dayanışma anlayışının gelişerek, pekiştirilmesi, Çocukların Kızılay faaliyetlerine katılımlarının sağlanması.
HEDEF
Çocukları tutum ve davranışa yöneltmek, çocuklara, yaptıkları birikimlerin insani faaliyetlerde kullanma imkanı sağlamak, yardımlaşma bilincini arttırmak.
Bu projede toplanan miktarlarla okul yaptırmak.

HABER VE FOTO:Erdal ÖZCAN

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...