***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

3 Kasım 2009 Salı

AK PARTİ ÇORLU KADIN KOLU KİTAP VE OYUNCAK BAĞIŞI YAPTI


AK Parti Çorlu Kadın Kolu, düzenledikleri etkinlik çerçevesinde çocuklar için kitap ve oyuncak topladılar.
AK Parti Çorlu Kadın Kolu Başkanı Candan Var ve Kadın Kolu Yönetim Kurulu üyeleri ile birlikte toplanan kitap ve oyuncaklar belirlenen okullara hediye edildi.
Başkan Candan Var, düzenledikleri etkinlik hakkında bilgi verdi.
Kadınlar tarafından toplanan yüzlerce çocuk kitabı ve ansiklopedinin bu yıl Yeşiltepe İnönü İlköğretim Okulu öğrencilerine hediye edildiğini söyledi.
Bu yıl ikincisini düzenledikleri kitap toplama kampanyasını artık gelenekselleştirmek istediklerini hatta bu etkinliğin kapsamını genişletmeyi planladıklarını belirtti.
Geçtiğimiz yıl 75. Yıl 1 Kasım İlköğretim Okulu kitaplığına bağış yaptıklarını hatırlatan Candan Var, amaçlarının öğrencilere ders kitapları dışındaki kitapları da okuma fırsatı sunmak olduğunu söyledi. Önceliklerinin çocuk olduğunu vurgulayan Başkan Var, etkinliklerinin bundan sonraki aşamasında “hedefimiz kampanyanın kapsamını genişletmektir” dedi.
Geçtiğimiz yıl kitap bağışı yaptıkları okulun ana sınıflarını ziyaret ettiklerini, oyuncak toplama kampanyası fikrinin böylece oluştuğunu ve bu yıl kitabın yanı sıra oyuncak toplayarak bunu da gerçekleştirdiklerini anlattı. Başkan Candan Var, toplanan oyuncakları Kırkgöz İlköğretim Okuluna hediye ettiklerini belirtti.
AK Parti Çorlu Kadın Kolu Başkanı Candan Var, düzenledikleri etkinlikte kendilerine destek veren Kadın Kolu Yönetim Kurulu üyeleri ile bu konuda duyarlı davranarak kampanyaya yardım eden herkese teşekkür etti.
HABER VE FOTO:ONUR EREN

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...