***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

24 Kasım 2009 Salı

BAŞKAN BAYSAN’DAN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERE MÜJDE












24 Kasım Öğretmenler Günü, Çorlu’da tören ve etkinliklerle kutlandı.
Atatürk Meydanı’nda düzenlenen çelenk töreninin ardından Milli Eğitim Müdürlüğü’nün organizasyonuyla Belediye Düğün salonunda bir kutlama etkinliği düzenlendi. Çorlu Kaymakamı Ali Dursun, Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, Çorlu Milli Eğitim Müdürü İsmail Bağlar, Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı İhsan Erik, resmi kurum ve sivil toplum örgütlerinin temsilcilerinin hazır bulunduğu etkinlik Çorlu’da görev yapmakta olan veya emekli olmuş öğretmenlerin katılımıyla gerçekleşti.
Milli Eğitim Müdürü İsmail Bağlar’ın günün anlam ve önemini belirten konuşmasının ardından bir ödül töreni düzenlendi. Emekli olan öğretmenlere onur plaketlerini Çorlu Kaymakamı Ali Dursun takdim etti. İl genelinde düzenlenen spor müsabakalarında dereceye giren öğretmenlere ödüllerini Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, öğrencilere ise Milli Eğitim Müdürü İsmail Bağlar teslim etti. Daha sonra meslek hayatına yeni adım atan öğretmenler için bir yemin töreni düzenlendi. Milli Eğitim Müdürlüğü’nün düzenlediği program Çorlu Kız Teknik - Anadolu Meslek ve Meslek Lisesi öğrencilerinin konseriyle sona erdi.
Öğretmenler Günü etkinlikleri Çorlu Belediyesi’nin, Atatürk Kültür Merkezi’ndeki Sergi Salonu’nda düzenlediği kokteyl ile devam etti. Devlet erkanının temsilcileriyle öğretmenleri burada karşılayan Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, masaları ziyaret ederek öğretmenlerle sohbet etti. Daha sonra kürsüye çıkarak söz alan Baysan, öğretmen ve öğrencilere önemli bir müjde verdi. Konuşmasına günün anlam ve önemine değinerek başlayan Baysan, “Öncelikle 24 Kasım öğretmenler gününüzü kutluyorum. Size bir müjde vermek istiyorum. Bildiğiniz gibi öğretmen anne ve babanın çocuğuyum. Hayalimde hep okul yaptırmak vardı. Artık yasalar okul yapmamıza imkan tanıyor. Biz Çorlu Belediyesi olarak Çorlu’da bir okul yaptırmaya karar verdik. Çorlu’da Fen Lisesi olmadığı için Çorlu Belediyesi Fen Lisesi’ni yaptıracağız. Milli Eğitim Müdürümüzle beraber önümüzdeki günlerde Sayın Valimize giderek gerekli protokolleri yapacağız. Eğitim amaçlı bu projemizin yanı sıra üç projemiz daha var. Bir tane bin kişilik kapalı spor salonu, bir tane olimpik yüzme havuzu, bir de iki üniteden oluşan bir tenis kortu yapacağız. Yakın bir zamanda spor tesisinin temelleri atılacak ve bunları bitirip hizmete sokacağız. Hepinize mutluluklar diliyorum.”diye konuştu.
HABER VE FOTO:RECEP KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...