***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

2 Ekim 2009 Cuma

Tekirdağ Belediyesinden İşsizlere 'ilaç gibi' proje

Tekirdağ Belediye Başkanı Adem Dalgıç’ın, Tekirdağ’da işsizliğin önüne geçmek için üzerinde çalıştığı proje hayata geçerse; eğitimlere katılacak vatandaşlar, hem eğitim sonunda üniversiteden sertifika, hem de eğitim süresince belirli bir ödenek alacaklar.
Yeni dönemde yaşanan ekonomik krizi aşmak ve kent merkezinde istihdam konusunda eğitim yoluyla bir rahatlama sağlamak amacıyla, bir süredir bir proje üzerinde çalışanMarmara Tekirdağ Belediye Başkanı Adem Dalgıç, Boğazlar Birliği Eğitim Yetkilisi İsmail Yaşar, üniversite temsilcileri ve Belediye Başkan Yardımcısı Sinan Çetiz ile makamında bir toplantı yaptı.
Bir süredir çeşitli kurum ve kuruluşlar ile görüşmeler yaptığını ifade eden Dalgıç; “İstihdamı ve işgücü niteliğini artırıcı etkinlik olarak, Merkezi Otoritenin Yetkilileri, Marmara Boğazlar Birliği, Üniversiteler, Tekirdağ sivil toplum kuruluşları ve belediyemiz öncülüğünde bir çalışma başlatıyoruz. 2009 yılının son 3 ayında koordinasyon ve 1. uygulama aşamasını tamamlayacağımız bu proje ile 2010 ve 2011 yıllarında eğitimini tamamlayan vatandaşlarımızın istihdamını gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Bu konuda Ticaret ve Sanayi odamızdan önemli destek aldık. Eğitim, uygulama ve koordinasyonu birlikte yaparak yerel girişimci belediyeciliği sosyal politikalarla buluşturan bu proje ile Tekirdağ halkına önemli bir hizmet vermeyi planlıyoruz.” şeklinde konuştu.
Uygulanacak olan bu proje ile eğitime alınacak vatandaşlara eğitim sonunda üniversite sertifikası verileceğini anlatan Dalgıç, eğitim boyunca belirli bir miktar ücrette verileceğini ve proje ile ilgili Ticaret ve Sanayi Odası’nın yanı sıra işadamları ile de görüşülerek, istihdam için gerekli ortam hazırlandı.
Tekirdağ’da öncelikle uygulanacak istihdamı artırıcı bu proje sonrasında Marmara Boğazlar Birliği vasıtasıyla Tekirdağ ilçelerine ve diğer 11 Marmara şehrine de yayılarak o bölgelerde de uygulamaya sokulacak.
KAYNAK:TRAKYA GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...