***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

2 Ekim 2009 Cuma

Gülver: ANAP-DP birleşmesi merkez sağın umudu

Anavatan Partisi Keşan İlçe Başkanlığı görevine atanan Cemil Gülver, yaptığı açıklamada, konjonktür gereği siyasete ara veren eski dava arkadaşlarını merkez sağda oluşacak yeni çatı altında toplanmaya davet etti. İşte Gülver'in açıklaması:
ANAVATAN VE DP BİRLEŞME KARARI UMUT IŞIĞI OLDU
Türkiye'nin tıkanan bu siyasi döneminde Anavatan Partisi ve Demokrat Parti birleşme kararı alarak merkez sağda yeni bir umut olmak için önemli bir adım atmış bulunmaktadır. İnşallah eski genel başkanlar Erkan Mumcu ve Mehmet Ağar'ın başlatmış olduğu birleşme hareketi bu kez Genel Başkanımız Salih Uzun ve DP Genel Başkanı Hüsamettin Cindoruk tarafından sonuçlandırılarak ülkenin tıkanan siyasetine taze kan sağlanacaktır.
ANAVATAN KEŞAN TEŞKİLATI SADAKAT VE VEFA ÖRNEĞİDİR
Partimizin bu birleşme sürecinde İl Başkanlığımız, Keşan İlçe Teşkilatı'nda başkanlık görevini, Mehmet Sorgut'tan alıp bana vermiştir. Keşan İlçe Teşkilatımız başta Mehmet Sorgut olmak üzere 10-15 arkadaşımızın gösterdikleri büyük fedakarlıkla yaşatılarak büyük bir vefa örneği sergilenmiştir. Hem Keşan'ın vizyonunu değiştiren Anavatan Partisi'ne vefamızı sonuna kadar sürdürdük hem de ilçemizin gündeminden kopmayarak halkımızın beklentilerine tercüman olmaya çalıştık.
MEHMET SORGUT İLE YILLARCA KADER BİRLİĞİ YAPTIK
10 yıl Beyendik Belediye Başkanlığı, 10 yıldır da ANAVATAN Belde Başkanlığı görevi yapmış biri olarak ilçe teşkilatımız içerisinde bir ağabey konumundaydım. Fedakar başkanımız Mehmet Sorgut da Keşan'a olan sevgisi ile yerel yönetimlerin doğrusunu takdir, yanlışını da eleştirerek muhalefet görevini en iyi şekilde yerine getirmiştir. Öyle sanıyorum ki ANAVATAN – DP birleşmesinde ortaya çıkacak büyük siyasi gücün Keşan'daki en önemli aktörlerinden biri de yine Mehmet Sorgut olacaktır.
TÜM DOSTLARI MERKEZ SAĞIN YENİ ÇATISINA BEKLİYORUZ
Mustafa Sarıgül'ün başlattığı Türkiye Değişim Hareketi ile Keşan siyasetinin sol cephesine büyük bir heyecan geldi. Göreceksiniz Anavatan Partisi ve Demokrat Parti'nin birleşmesiyle de merkez sağda büyük bir heyecan doğacaktır. 6-7 yıldır siyasete ara vermiş sağcı arkadaşlarımın büyük bir enerji ile merkez sağdaki mücadelede tekrar yerlerini alacağından hiç kuşkum yok. Tüm dostları merkez sağın yeni çatısı altında toplanmaya davet ediyorum. Ülkemizin ve Keşan'ın bu büyük güce ihtiyacı var.
YENİ YÖNETİM KURULUMUZ SORUMLULUĞUNUN BİLİNCİNDE
Geçiş döneminde bana verilen bu emaneti, yani Anavatan Partisi Keşan İlçe Başkanlığı görevini en iyi şekilde yapıp genç kardeşlerime devredeceğimi belirtmek istiyorum.Görevimiz süresince ben ve yönetim kurulundaki arkadaşlarım Keşan'ın sorunlarının gündeme getirilmesi ve çözümü konusunda teşkilatamıza düşen görevleri en iyi şekilde yerine getirecektir.Allah utandırmasın diyorum. Niyetimiz “hayır”, akibetimiz de “hayırlı” olur inşallah.
Cemil Gülver
Anavatan Partisi

Keşan İlçe Başkanı

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...