***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

13 Eylül 2009 Pazar

Sığır besiciliği kursu sona erdi

Kırklareli iline bağlı Lüleburgaz Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından açılan sığır besiciliği kursu sona erdi.Sığır besiciliği kursunun sona ermesi dolayısıyla Halk Eğitim merkezi salonunda bir tören düzenlendi. Düzenlenen törene Kaymakam Lütfullah Gürsoy, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hayrettin İnce, Halk Eğitim Merkezi Müdürü İsmail Potur, İlçe Tarım Müdürü Hasan Kahraman, TÜSEDAD (Tüm süt Et ve Damızlık Sığır Yetiştiricileri Derneği) Başkanı N.Adnan Yıldız ve Genel Sekreter Atilla Celep katıldı.2 Haziran tarihinde başlayıp 25 Ağustos tarihinde sona eren 100 saatlik kursun teorik bilgilerini, İlçe Tarım Müdürlüğü Veterinerlerinden Bekir Uysal verdi. Kursun uygulama bölümü ise çevrede bulunan çiftliklerde gerçekleştirildi.Kursa katılan kursiyerlere yemleme, buzağılama, sağma, tırnak kesme ve tedavi yöntemleri gibi konularda bilgiler verildi.Kaymakam Lütfullah Gürsoy, belge dağıtım töreninde yaptığı konuşmada kursiyerleri kutladı ve kendilerinin TÜSEDAD üyesi çiftliklerde rahatlıkla iş bulabileceklerini söyledi.Yapılan konuşmalardan sonra kursiyerlere sertifikaları Kaymakam Lütfullah Gürsoy, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hayrettin İnce, halk Eğitim merkezi Müdürü İsmail Potur, İlçe Tarım Müdürü Hasan Kahraman, TÜSEDAD Başkanı N.Adnan Yıldız tarafından verildi.
KAYNAK:LÜLEBURGAZ HÜR FİKİR GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...