***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

4 Eylül 2009 Cuma

Çorlu’da ramazan yardımı izdihama dönüştü


Tekirdağ iline bağlı Çorluilçe Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Ramazan nedeniyle dar gelirli vatandaşlara 125 TL nakit para yardımında bulundu.
Yardımı alabilmek için okulun önünde uzun kuyruklar oluşturan vatandaşlar izdihama
neden oldu. Vatandaşlar yardım parasını alabilmek için ezilme tehlikesi yaşadı.
Çorlu Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Roman vatandaşların yaşadığı Hıdırağa Mahallesi'nde 75. yıl Mustafa Kemal İlköğretim Okulunda yardıma muhtaç dar gelirli 2 bin aileye 125 TL'lik Ramazan yardımı yaptı.
Ramazan yardımı dağıtılacağını duyan mahalleli 75. Yıl Mustafa Kemal İlköğretim Okulu önünde toplandı. Sabah saatlerinden itibaren uzun kuyruklar oluşturan mahalleli hep birlikte okulun kapısından girmek isteyince izdihama neden oldu. Yardım dağıtımı sırasında ise bazı vatandaşlar ezilme tehlikesi geçirdi. Kapıda çıkan izdihamı polis ekipleri güçlükle yatıştırırken vatandaşlar içeriye tek tek alınarak yardımları Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı görevlilerince yapıldı. Ayrıca okul önünde yaşanan izdihamda yardım almak için içeri girmek isteyenleri polis ekipleri kapıya dayanarak önledi. Kameraların kendisini çektiğini gören bazı bayanların ise ‘Bu devletin rezilliği, niye bizi çekiyorsunuz” ddediler.

KAYNAK:ÇORLU DEVRİM GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...