***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

5 Eylül 2009 Cumartesi

ADD’DEN PANCARKÖY ŞEHİTLİK ANITI’NA ZİYARET…





Haber: Metin KARAKUŞ
Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD) Babaeski Şubesi Yönetim Kurulu ve Kadın Kolları, geçtiğimiz günlerde askeri törenle açılışı yapılan Pancarköy Şehitlik Anıtını ziyaret ederek, yeni ekilen çim, çiçek ve fidanları suladılar ve de şehitlere dua okudular.
İlçe merkezinde ve kırsal alanlarda yaptığı faaliyetlerle halkın takdirini toplayan ADD Babaeski Şubesi Yönetimi, Pancarköy’de Kadın Kolları’ndan 25 Üyesi ile birlikte yine anlamlı bir etkinliği daha gerçekleştirdi.
ADD Üyeleri; 1981 yılında icra edilen tatbikata, Bandırma 6.Ana Jet Üs Komutanlığı’ndan katılan F–5 savaş uçağının, Babaeski İlçesine bağlı Pancarköy Karabatak Mevkii’nde tatbikat yapan Askeri Birliğin üzerine düşmesi sonucu hayatını kaybeden 1 Pilot Yüzbaşı ve 64 Er’in anısına, günümüz şartlarına uygun olarak 5’inci Kolordu İstihkâm Alay Komutanlığı’nca yeniden düzenlenen ve Askeri törenle hizmete açılan, “Şehitlik Anıtı’nı” ziyaret ederek, yeni ekilen çim, çiçek ve fidanları suladılar ve de şehitlere dua okudular.
Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD) Babaeski Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Taşkın, ziyareti sonrasında yaptığı açıklamada, “ADD Yönetim Kurulu ve Kadın Kollarımızdan 25 Üyemiz ile birlikte Türk Silahlı Kuvvetleri’nin 1981 yılında şehit düşen 65 Mehmetçiğimizin Şehitlik Anıtını ziyaret ettik. Yeni ekilen çiçekleri, çimleri ve fidanları evlerimizden getirdiğimiz pet su şişelerimiz ile suladık ve mezarları başında dua okuduk. Ben şahsen ve Yönetim Kurulum adına bu Şehitlik Anıtı’nın yapılmasında katkısı olan ve emeği geçenlere şükranlarımı sunuyorum. Biz ADD Yönetim Kurulu olarak burasını zaman zaman ziyaret ederek, bölgemizde ki insanlarımızın bu kahraman Şehitlerimizi anmalarına özen göstereceğiz.” Dedi.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...