***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

22 Ağustos 2009 Cumartesi

Veliköy Belediyesi okulları boyatıyor.

Tekirdağ iline bağlı Çerkezköy ilçesinin VeliköyBelde Belediyesi beldedeki okulları boyatıyor. Veliköy Belediye Başkanı Hanifi Belindir, eğitime belediye olarak destek verdiklerini belirtti.
Veliköy Belediyesi borçları nedeniyle, tüm harcama kalemlerinde sıkı bir tasarruf politikası uyguluyor. Ancak eğitime olan katkılarını ise sürdürüyor. Eğitime katkı ve desteklerini Sürdüren Veliköy Belediyesi Veliköy halkından büyük bir takdir görüyor. Bir yandan geçtiğimiz yıl temeli atılan ilköğretim okulunun inşaatını sürdüren Veliköy Belediyesi, diğer yandan da, Veliköy İlköğretim Okulu ile Veliköy Çok Programlı Lisesi’nin hem iç, hem de dış cephesini boyayarak, modern bir görünüme kavuşturdu
Veliköy Belediyesi, geçtiğimiz yıl temeli atılan İlköğretim Okulu'nun inşaatını hızla sürdürürken, bir yandan da beldedeki mevcut okulların, eskiyen çehresini yeniliyor.
OKULLARIN DIŞ CEPHESİ BOYANDI
5 yıllık görev süreleri içinde, eğitime gereken her türlü katkıyı ve desteği vereceklerini söyleyen Veliköy Belediye Başkanı Hanifi Belindir, 2009-2010 Eğitim-Öğretim yılına günler kala Veliköy İlköğretim Okulu ve Veliköy Çok Programlı Lisesi’nin iç ve dış cephesini boyattıklarını söyleyerek, “Belediye olarak, eğitime her türlü desteği vermeye hazırız” dedi.
YENİ OKULUN İNŞAATI SÜRÜYOR
Veliköy’ün nüfusunun her geçen gün arttığını, buna karşılık bir ilköğretim okulunun yetersiz kaldığını belirten Başkan Hanifi Belindir, “İhtiyacımız olan ikinci ilköğretim okulunun temeli geçen yıl atılmıştı. Bizimde ilk hedefimiz, yarım kalan okulun inşaatını tamamlamaktı. Sözümüzü tutarak, yönetime geçer geçmez okulun inşasını hızlandırdık. Şuanda, yapımı hızla süren ilköğretim okulunun son katı yapılıyor. En kısa zamanda okulun kaba inşaatını bitireceğiz. Okulumuz gelecek yıl eğitim vermeye başlayacak” dedi.
HABER VE FOTO: Seyit SÜREN

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...