***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

30 Ağustos 2009 Pazar

“Okumak istiyorum”

Kırklareli iline bağlı Lüleburgaz'da okumak isteyen fakir bir ailenin çocuğu kursa katılabilmek için, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hayrettin İnce'yi ziyaret ederek, kurs görmek için destek istedi.Kuştepe’de oturan ve bu yıl Şaban Öğünç İlköğretim Okulu'nun 8/B şubesine geçen Yunus Özdemir, kendisinden kursa katılabilmek için yardım talebinde bulundu. Yunus Özdemir: "Müdürüm ben bu yıl Şaban Öğünç İlköğretim Okulu'nun 8/B şubesine geçtim. Okumak istiyorum. Kendimi yetiştirebilmek için kursa katılmak istiyorum. Yaz tatilim boyunca simit satarak 300 TL. para topladım. Maddi durumumuz bozuk olduğu için kazandığım 300 TL.'yi babam elimden aldı. Elimde para olmadığı için dersha-neye gidemeyeceğim. Oysa ben okumak isti-yorum. Matematiğim de çok iyi. Test çözmeyi öğrenip, kendimi hazırlamak istiyorum. Bu konuda sizden destek bekliyorum" dedi. Yunus Özdemir isimli öğrencinin okuma hevesi karşısında duygulanan Milli Eğitim Müdürü Hayrettin İnce, Yunus’un dershane sorununu çözdü.
KAYNAK:LÜLEBURGAZ HÜR FİKİR GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...