***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

7 Ağustos 2009 Cuma

ÇORLU MÜFTÜSÜ NAZMİ SÖĞÜT: HATİM ZAMANINI HASAT ZAMANI YAPMAYIN

Tekirdağ iline bağlı Çorlu ilçesi Müftüsü Nazmi Söğüt Kuran Kursuna katılan gençlerin ailelerini uyararak Hatim zamanını Hasat zamanı yapmayın dedi.Söğüt Cuma namazı öncesi yaptığı konuşmada bu yıl Kuran Kursuna katılan gençlerin çok olduğunu belirterek bu katılım bizleri sevindirdi. Yanlız Kursların bitimine iki hafta kaldı. Hatim duası yapılıyor. Bu dualar esnasında Hocalara para veriliyor. Bu olaylarada Hocalarıda alet ediyorlar. Hocaların görevi bu Devlet onlara maaş veriyor. Sizlerin vermesine gerek yok. Hatim zamanını Hasat zamanına çevirmeyin. Ondan sonra müftülüğümüze telefon açıp şu Hocaya şu kadar para verdim demeyin. Hocalar kendi üzerine düşen vazifeleri her ne vazife olursa olsun parasız yapmak zorundadır. Kesinlikle para falan vermeyin dedi
HABER VE FOTO:RECEP KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...