***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

28 Ağustos 2009 Cuma

Borsa’dan Kartla Gıda Yardımı



Haber: Metin KARAKUŞ
Babaeski Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Fahrettin Özün, gıda paketi yerine 35,00. TL değerinde mutfak alışverişi yapmak için 600 aileye kart dağıttıklarını söyledi
Babaeski Ticaret Borsası Başkanlığı’nda Ramazan ayı münasebetiyle bu yıl da gelenek bozulmadı. Yönetim Kurulu aldığı karar doğrultusunda Ramazan ayı kapsamında, ekonomik yönden mağdur ve yardıma muhtaç ailelere 35 TL değerinde 600 adet kartla gıda yardımı yapıldı.
Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Fahrettin Özün, Borsa yeni hizmet binasında yapılan toplantıda, Üyeleri olan Karahalil Belediye Başkanı Dindar Seçen, İl Genel Meclis Üyesi Cemal Vural, Tarımsal, Sulama ve Tüketim Kooperatif Başkanları ve Muhtarlar ile bir araya geldi.
Fahrettin Özün, konu ile ilgili yaptığı açıklamada, Ramazan ayı dolayısıyla yardıma muhtaç ve ihtiyaç sahibi yoksul ailelere gıda paketi yerine 35,00.TL değerinde mutfak alışverişi için kart dağıttıklarını söyledi.
Ticaret Borsası olarak, bu yıl Ramazan ayı içerisinde 600 aileyi sevindirdiklerini belirten, Özün, şunları kaydetti;
“Mübarek Ramazan ayı münasebetiyle yapılan gıda yardımları ile ilgili yaşanan olayları yazılı medya ve görsel medyadan izliyoruz. Biz Yönetim Kurulu olarak bu tür olaylara mahal vermeden ve o insanlarımızı da incitmeden bu yardımlarımızı gerçekleştirmek istedik. Bizim Yönetim Kurulu olarak amacımız, yardıma muhtaç ve ihtiyaç sahibi yoksul ailelerin mutfak masraflarına az da olsa biraz katkıda bulunmak ve onların bir nebzede olsa gönlünü kazanmaktır. Ticaret Borsası olarak, İlçe Merkezi ve Köylerimizde olmak üzere kurulumuzca belirlenen toplam 600 aileye gıda yardımında kullanılmak üzere alışveriş kartı dağıtımı yapılmıştır.”

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...