***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

6 Temmuz 2009 Pazartesi

ÇORLU TSO BAŞKAN VE YÖNETİCİLERİNDENTEKİRDAĞ VALİSİ ZÜBEYİR KEMELEKE ZİYARET

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası (Çorlu TSO) Meclis Başkanı Burhan SEZER, Yönetim Kurulu Başkanı ve TOBB Ticaret ve Sanayi Odaları Konsey Başkan Yardımcısı Özlem YEMİŞÇİ, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısları; Serdar OĞUZ, Mehmet AGU, Yönetim Kurulu Üyeleri; Muhammed ÖZSARI, Ali Rıza FINDICAK ve Levent BORMALI, 06 Temmuz 2009 Pazartesi günü Tekirdağ Valisi Zübeyir KEMELEK’i makamında ziyaret ederek; görevinde başarılar dilediler.

Çorlu TSO Başkanı Özlem YEMİŞÇİ konuşmasında; Çorlu TSO’nun 51 yıllık geçmişe sahip bir oda olduğunu ve Türkiye’de ki Ticaret ve Sanayi Odaları arasında 16ncı sırada yer aldığını belirterek; Çorlu’nun sosyo-ekonomik yapısı, Çorlu TSO’nun çalışmaları hakkında bilgiler sundu. Başkan YEMİŞÇİ; ‘Size şahsım ve Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Yöneticileri ve Camiası adına başarılar diliyorum. Bölgemiz için güzel hizmetler yapacağınıza inancımız tamdır.” dedi.

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Başkan ve Yöneticileri’nin ziyaretlerinden memnuniyetini dile getiren Tekirdağ Valisi Zübeyir KEMELEK yaptığı konuşmada, “Şehirleri güzel kılan insanlardır. Çorlu’da yaşayan sizlerin aktaracağı bilgilere her zaman ihtiyacım var. Ben de sizlere yeni döneminizde başarılar diliyorum. Çorlu TSO’nun sanayi, ticaret gibi temel alanlarda ülkemizin ve bölgemizin gelişme dinamikleri ile uyumlu bir şekilde öncü rol üstleneceğine inanıyorum” dedi.
HABER VE FOTO:GÜLAY KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...