***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

30 Haziran 2009 Salı

» EMNİYET MÜDÜRÜ AVCI’YA VEDA KOKTEYLİ







Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğüne atanan Edirne Emniyet Müdürü Hanefi AVCI onuruna Trakya Üniversitesi'nin Meriç Sosyal Tesisleri'nde veda kokteyli verildi. Kokteyle başta Edirne Valisi Mustafa BÜYÜK olmak üzere, Tugay Komutanı Tuğg. Paşa ÖZEN, Belediye Başkanı Hamdi SEDEFÇİ, Cumhuriyet Başsavcısı İ. Ethem DİKMEN,Kurum Müdürleri, sivil toplum örgütlerinin temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı. Trakya Üniversitesi'nin Meriç Sosyal Tesisleri'ndeki kokteyle katılan Edirne Valisi Mustafa Büyük, burada yaptığı konuşmada Emniyet Müdürü AVCI'nın Edirne ile ilgili her konuya kafa yoran, problemleri çözmek için öneriler getiren çalışkan bir idareci olduğunu söyledi. Emniyet Müdürü AVCI ile çalışmaktan büyük mutluluk duyduğunu anlatan Vali BÜYÜK, AVCI'nın görev yaptığı süre içerisinde Edirne'de bir huzur ve güven kaynağı olduğunu ve her zaman için konuşulan, istişare edilen, görüşüne başvurulan insan durumuna geldiğini, bundan dolayı da kendisini tebrik ettiğini ifade etti. Vali BÜYÜK, Hanefi AVCI 'ya sonraki görevinde başarılar dileyerek, Edirne'de yaptıkları hizmetlerin ve bıraktıklarının hiçbir zaman unutulmayacağını kaydetti. Edirne Emniyet Müdürü Hanefi AVCI da yaptığı konuşmada, 4 yıl 10 gün Edirne'de görev yaptığını ve Edirne'ye gelirken ''Ben buraya üzgün, kırgın bir şekilde neden geliyorum'' diye kendisine sorduğunu belirterek, ''Bugün de neden buradan ayrılıyorum diye soruyorum. Küskün geldiğim bir yerden çok üzülerek ayrılıyorum. Edirne'yi gerçekten çok sevdim. Elimde olsa ben burada mesleğimin sonuna kadar kalabilirdim'' dedi. Konuşmaların ardından Vali BÜYÜK, Emniyet Müdürü AVCI'ya hizmetlerinden dolayı takdirname ve plaket verdi.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...