***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

8 Mart 2010 Pazartesi

Malkara Şoförler Odasında yeni dönemŞOFÖRLER VE OTOMOBİLCİLER ODASI BAŞKANLIĞINA “İSMAİL UZUN” SEÇİLDİ


Tekirdağ ilinin Malkara ilçesindeki Şoförler ve Otomobilciler Odası’nın olağan genel kurulu 06 Mart Cumartesi günü Gazibey Mahallesi Belediye Düğün Salonunda yapıldı.
214 oy alan İsmail Şen başkan seçildi. Diğer aday eski başkan Ali Bingül’e 126 oy çıkarken, 3 oy geçersiz sayıldı.
Gündem gereği ilk olarak divan heyeti oluşturuldu. Divan Başkanlığına Tekirdağ Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Yılmaz Çimen, Başkan Vekilliğine Çorlu Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Abdullah Baş, katip üyeliklere de Ali Pehlivanoğlu ve Ali Çetin seçildiler.
Divan teşekkülünün ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşımız okundu.
Yönetim ve denetim kurulu raporları okundu. Ayrı ayrı oylanarak ibra edildi.
Bilanço, gelir ve gider hesapları okunarak kabul edildi. 343 üyesinin oy kullandığı seçimde; 214 oy alan İsmail Şen başkan seçilirken, rakibi eski başkan Ali Bingül 126 oy alabildi.
SALTANAT VE KOLTUK SEVDALISI DEĞİLİZ
Kongrede bir konuşma yapan başkan İsmail Şen, 1999 yılından bu yana 11 yıldır oda yönetim kurulunda görev alıyorum. Bu süre içinde yönetim kurulu üyeliği, Muhasip üyelik, 2.nci Başkanlık ve Başkan vekilliği görevlerinde bulundum. Daima şoför camiasına layık olabilmek için canla başla çalıştım.
Öncelikle bizleri bu göreve layık görerek seçtiğiniz ve onurlandırdığınız için tüm yönetim kurulu arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum.
Hiçbirimiz makam, saltanat ve koltuk sevdalısı değiliz. Şoförler ve Otomobilciler Odasını daha iyi yerlere getirmek için hep birlikte el ele verip var gücümüzle çalışacağız” dedi.
Yeni yönetimin şoför esnafı için hayırlı olmasını diledi.
YÖNETİM KURULU:
İsmail Şen (Başkan) – Özcan Kılıçkoç – Sunay Sezgin – Ümit Kılıç – Zekeriya Özer – Yılmaz Öz – Fatih Yavuz
DENETİM KURULU:
Muzaffer Kemik – İsmail Tezel – Bahri Seyhan
KAYNAK.ÇORLU DEVRİM GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...