***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

25 Ocak 2010 Pazartesi

AK PARTİLİ BELEDİYE MECLİS ÜYELERİNDEN HANDAN VAR ve SEMANUR ÖZAY “DENETİM KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI”NA KATILDILAR

AK Partili BelediyeÇorlu ilçesiBelediye Meclis Üyelerinden Handan Var ve Semanur Özay, Türkiye Belediyeler Birliği ve İçişleri Bakanlığı’nın işbirliğinde düzenlenen Denetim Komisyonları Bilgilendirme Toplantısına katıldılar.
Belediye Meclis üyelerinden Var ve Özay, 18-21 Ocak 2010 tarihinde Afyonkarahisar’da kalabalık bir katılımcı grubuyla düzenlenen bilgilendirme toplantısında edindikleri bilgilerin, kendileri için hem bu yılki çalışmalarda hem de gelecek dört yıllık çalışma dönemi için oldukça yararlı olacağını belirttiler.
Yaklaşık 150 Denetim Komisyonu Üyesi, Belediye Meclis Üyesinin katılımı ile gerçekleşen toplantının açılışını TBB Genel Sekreteri Hayrettin Güngör ve İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdür Yrd. Okay Memiş yaptı.
Açılış konuşmalarının yanı sıra TBB Genel Sekreteri Hayrettin Güngör Belediye Meclisi Bilgi Edinme ve Denetim Yolları;
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdür Yrd. Okay Memiş ise Denetim Komisyonu Oluşumu, Görev ve Yetkileri, Meclis İhtisas Komisyonları konusunda birer sunum yaptı.
Toplantı kapsamında ayrıca;
TBB Genel Sekreter Yrd. Cevdet Sökmen, Denetim Komisyonu Raporlama Teknikleri ve Rapor Sonuçlarına Yapılacak İşlemler;
Sayıştay Denetçisi Azmi Es, Belediyelerde Kamu Zararı Uygulaması;
Sayıştay Denetçisi Fikret Irmak, Belediye Meclisi Görev Yetkileri;
Doç. Dr. Ertuğrul Yaman, Kent Yönetiminde İletişim ve
İçişleri Bakanlığı Başkontrolörü Burhanettin Tokmak, Belediye Taşınır ve Taşınmazlarının Satışı ve Kira İşleri, Belediyelerde Mal ve Hizmet Alımı Yapım İşleri, Gayrimenkul Kiralanması konularında bilgi verdiler.

HABER VE FOTO.RECEP KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...