***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

26 Aralık 2009 Cumartesi

TİCARET BORSASI’NDA, AB PROJELERİ DEVAM EDİYOR…


Haber: Metin KARAKUŞ
Babaeski İlçesi’nde, Ticaret Borsası Başkanlığı ve Yambol Şehri Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığı’nın birlikte ortak proje çalışmaları devam ediyor.
Avrupa Birliği’nin sınır ötesi işbirliği programı kapsamında, Babaeski Ticaret Borsası ile Bulgaristan’ın Yambol Ticaret ve Sanayi Odası arasında ortak projeler için başvuruda bulunuldu.
Babaeski Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Fahrettin Özün, proje ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi;
“Katılım Öncesi Yardım Aracı kapsamında yürütülmekte olan 2007 CB16 IPO 008- 2009 – 1 teklif çağrılı Bulgaristan- Türkiye Sınır Ötesi İşbirliği Programı, dahilinde Borsamız, Bulgaristan-Yambol İli’nin Ticaret ve Sanayi Odası ile lider ortak ve partner ortak olarak 2 proje teklifi sunacaktır. Katılım öncesi yardım aracı (IPA) kapsamında yürütülmekte olan ve Bulgaristan Bölgesel kalkınma ve Bayındırlık Bakanlığı ile Türk İşbirliği ve Kalkınma İdaresi Başkanlığının ortak yönetiminde gerçekleştirilecek program dâhilinde sunulacak proje tekliflerinde, son aşamaya gelindi. Bu kapsamda Babaeski Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı olarak şahsım ve Bulgaristan-Yambol Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Sn. Stoyço Stoyçey arasında AB proje başvuruları ile ilgili imzalar tamamlandı.”

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...