***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

26 Aralık 2009 Cumartesi

20 Yaşında ki Evli Kadın evi terk etti

Tekirdağ’ın Çorlu ilçesinde 20 yaşında 2. evliliğini yapan Şerife Çil, daha önceden de tartıştığı eşi Fatih Çil’i (28) evde temizlik malzemesi kalmadı diyerek gönderdikten sonra evi terk etti. Eşinin evi terk etmesini gözü yaşlı şekilde anlatan Çil, eşini çok sevdiğini söyleyerek geri dönmesini istedi. Eşinin hayatından endişe eden Çil, polis merkezine giderek eşinin evden kaçtığını söyledi. Fatih Çil umutsuzca eşi Şerife’yi telefonla arayarak ulaşmaya çalışıyor. Fakat her defasında telefonunun kapalı olması Fatih’i gözyaşlarına boğuyor. Çorlu’da fabrikada işçi olan Fatih Çil (28) 2. evliliğini yapmak için memleketi Kırıkkale’ye gitti. Burada 23 Eylül 2009 tarihinde 20 yaşında ki Şerife Takış ile görücü usulü evlenen Fatih Çil, nikahı kıydıktan sonra Çorlu’ya geldi. 5 yıldır Çorlu’da bulunan Fatih yeni evlendiği eşi Şerife ile yeni evlerinde mutlu bir şekilde yaşamaya başladı. 3 aylık evli Fatih Çil, “25 Aralık 2009 Cuma günü Hatip Mahallesi Çerkezköy Caddesi İnan Apartmanı No 16 Kat 3 Daire 5’teki evimizde ikimizde evdeydik. Daha sonra beni eve temizlik malzemesi almam için markete gönderdi. Bende gerekli olan alışveriş malzemelerini alarak 1 saat sonra eve geldim. Eve geldiğimde eşim Şerife yoktu. Hemen telefonunu kendisini aradım fakat kapalıydı” dedi. Bende arkadaşına gitmiştir diye evde beklemeye başladım diyen Çil, “Fakat 1 saat sonra gizli numaradan beni arayarak, “Ben yeni işe girdim. Saat 21:00’de geleceğim. Beni merak etme. Şarjım bittiği için arkadaşımın telefonundan arıyorum diyerek kapattı. İş falan aradığı yoktu kendisinin. Telefonu kapatmasının ardından bende saat 21:00’e kadar bekledim. Fakat gelmedi. Bende dışarıya çıkarak kendisini aradım. Eski çalıştığı yere baktım ama yoktu” dedi. Çil, “Daha sonra fark ettim ki eşyalarının bazılarını da yanına almış. Kırıkkale’de evlenip Çorlu’ya geldiğimizden 1 ay sonra bir mağazada çalışmaya başlamıştı. Her şey gayet iyiydi. Daha sonra da Kurban bayramından önce de işten çıkarak bir daha çalışmadı” dedi. Çil eşini Şerife’nin birinci eşinden 5 ay evli kaldıktan sonra çalışmıyor diye ayrıldığını belirterek, “Kıyafet almak istiyordu bende ne gerek var diyordum ama yine alıyordu. Sonra evde sehpa yok diyordu bende kıyafet yerine sehpa al dedim. Psikolojik sorunları olduğu için doktora gittik. Bir gün önce eve geç geldi, Nerdesin diye sorduğumda dışarıda dolaştım dedi. Sorularım karşısında sen bana güvenmiyor musun dedi. Bende uzatmadım konuyu kapattım” dedi.
KAYNAK:www.habercorlu.com

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...