***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

22 Aralık 2009 Salı

Motorlu Taşıt Sürücü Adayları Sınavı 26/12/2009 günü saat 11:00 ‘de aşağıda adları yazılı Tekirdağ iline bağlı ilçe okullarında yapılacaktır.

SINAV YAPILACAK OKULLARIMIZ
1-Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu
2- Mehmet Akif Ersoy İÖO
3- Nurettin Ekmekçioğlu İÖO
4- Safiye Osman Çeliker İÖO
5- Tekirdağ İmam-Hatip Lisesi
6- Ticaret ve Sanayi Odası İÖO
7- 13 Kasım İlköğretim Okulu
8- Çorlu İlköğretim Okulu
9- Çorlu Lisesi
10-Çorlu Ticaret Borsası Anadolu Lisesi
11-Çorlu Ticaret Meslek Lisesi
12-Çorlu Mehmetçik İlköğretim Okulu
13-Çorlu Mimar Sinan Lisesi
14-Çorlu Şahinler İlköğretim Okulu
15-Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası
16-Çorlu Uncular Süleyman Peker İÖO
17-Çorlu Yunus Emre İÖO
18-Çorlu 75.Yıl Mükerrem Ali Kayan İÖO

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...