***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

22 Aralık 2009 Salı

Lüleburgaz Lisesi'ne Tarih Dersliği

KAYNAK: Fırat ÇALIŞKAN Olay Haber / Kırklareline Bağlı LüleBurgaz ilçesi Kaymakamı Lütfullah Gürsoy ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Hayrettin İnce’nin kurdele kesmesiyle açılan Tarih Dersliği, öğrencilere daha donanımlı bir sınıfta tarihi severek öğretmeyi amaçlıyor. Kurdele kesiminin ardından Kaymakam Lütfullah Gürsoy ve Milli Eğitim Müdürü Hayrettin İnce, tarih öğrencileri ile birlikte, tarih öğretmeni Tülay Baloğlu’nun Mezopotamya ve Mısır uygarlıklarını anlatan dersini dinledi. Kaymakam Gürsoy ve Hayrettin İnce, açılış sonrası okul müdürü Mehmet Sadık Selçuk’u ziyaret etti. Gürsoy, Lüleburgaz’ın eğitim-öğretimdeki başarısına dikkat çekerek, Lüleburgaz’ın gerek lise gerekse üniversiteye yerleştirmede dereceler elde eden, eğitim öğretim bakımından her ilçeye nasip olmayacak kadar ileri bir seviyede olduğunu söyledi. Kaymakam Gürsoy. “Lüleburgaz’ın bu başarısında okul-veli-öğrenci iletişiminin güçlü olmasının yanı sıra, bugün açtığımız derslik gibi, okullarımızdaki fiziki imkânların bulunması da önemlidir. Ayrıca, Lüleburgaz Lisesi’nin de ilçemizin eğitimdeki başarısında yeri büyüktür” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...