***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

17 Aralık 2009 Perşembe

İlaç parası bulunursa Kerim yaşayacak!

Küçük yaşta, otomobilin altında kalarak ağır yaralanan ve bu kazaya bağlı olarak yakın zaman önce lösemiye yakalan Kerim Akgül, her ay 350 Euro'yu bulan ilaç masrafı nedeniyle tedavi olamıyor. Elindeki bütün varlığını, çocuğunun tedavisi için harcayan inşaat işçisi baba İsmail Akgül, gözlerinin önünde eriyip giden oğlu için hayırsever vatandaşlardan yardım bekliyorKendisi de epilepsi hastası olan İsmail Akgül, şimdi 15 yaşında olan oğlu Kerim Akgül'ün, küçük yaşta geçirdiği kaza ve bu kazaya bağlı olarak meydana gelen bağırsak iltihaplanmasın dönüştüğü lösemi hastalığıyla yıllardır mücadele ediyor. İnşaatlarda işçi olarak çalışan ve elindeki bütün birikimini oğlunun tedavisi için harcayan baba İsmail Akgül, oğlunun aylık 350 Euro'yu bulan ilaç masrafını karşılayabilmek için artık, hayırsever ailelerden yardım ellerini kendilerine uzatmalarını istiyor.
İlaç alamıyorum
İlaç alabilmek için Bağ-Kur primlerini belirli bir süre ödeyebildiğini, fakat bir süredir Bağ-Kur’a prim borcunu ödeyemediği için oğlunun ilaç masraflarını karşılayamadığını belirten Akgül; “Bağ-Kur'a biriken yaklaşık 2 Bin TL'lik borcum nedeniyle ilaç alamıyorum. Ama oğlumun epey zamandır temin edemediğim acil ilaçlarını almam gerekiyor. Parayı bana vermelerine de gerek yok. Bağ-Kur’a olan borcumu kapatırsam, oğlumun ilaçlarını temin edebilirim. Borcumu kapatabilecek kadar yardım istiyorum.” diyerek, hayırsever vatandaşlardan yardım istedi.
Oğlu Kerim'in, 3 yıl daha bu ilacı kullanmak zorunda olduğunu belirten İsmail Akgül, "Ben de epilepsi hastası olduğumdan dolayı, yanımda ilaç olmadan dolaşamıyorum. Sabit bir işim olmadığı için gerek oğlumun gerekse kendimin ilaçlarını almakta zorlanıyorum.” diye konuştu. İsmail Akgül'ün, oğlu için verdiği mücadeleye destek vermek isteyenler 0538 321 46 05 numaralı telefondan irtibat kurabilirler
KAYNAK.ÇERKEZKÖY HABER GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...