***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

21 Aralık 2009 Pazartesi

Belediyede Hizmet İçi Eğitim Devam Ediyor




Çorlu Belediye Personeline, bilgi işlem sisteminin kullanımı ve uygulamaları hakkında eğitim veriliyor. Belediye Hizmet Binasında bulunan meclis toplantı salonunda düzenlenen seminerlerde, belediye otomasyon sistemini sunan firmanın yetkilileri tarafından programın kullanımı uygulamalı olarak anlatılıyor.
Belediye otomasyon sistemi eğitimlerinde ilk olarak Evrak Takip Sistemi ve Stok – Satınalma Yönetim Sistemi hakkında slâyt gösterisi eşliğinde eğitim verildi. Düzenli olarak yapılan seminerlerde Belediye personelinin, otomasyon sistemi uygulamalarını aşamalı olarak öğrenmelerinin sağlanması hedefleniyor.
Belediye otomasyon sistemiyle ilgili eğitim çalışmalarına katılan Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Serhad Çatalkaya, “Daha önceki seminerlerde programın çeşitli özellikleriyle ilgili bilgiler verildi. Bütün birimlerdeki personelin bu eğitim çalışmalarına katılarak programın bütün özelliklerini öğrenmelerini istiyoruz. Bu uygulama sayesinde bilgi işletim sistemi üzerindeki çalışmalar daha etkin ve verimli bir şekilde yürütülecektir,” diye konuştu.
HABER VE FOTO:RECEP KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...