***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

6 Ağustos 2009 Perşembe

TEKİRDAĞ VALİLİĞİİL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNDEN

İlimiz okul öncesi eğitim kurumlarının öğretmen ihtiyacını karşılamak amacıyla 2009-2010 eğitim öğretim yılında görevlendirilecek kadrosuz usta öğreticiler ile yapılacak müracaatlara ilişkin açıklamalar aşağıda belirtilmiştir.
GÖREVLENDİRMEDE TAKİP EDİLECEK ÖNCELİK SIRASI
Genel ve Özel Şartlar
Okul öncesi eğitim kurumlarında kadrosuz usta öğretici olarak görevlendirilecek adaylarda, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun Değişik 48/A maddesinde belirtilen şartların yanında aşağıda belirtilen şartları taşıyanların;
a) Okul Öncesi Öğretmenliği, Anaokulu Öğretmenliği, Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmenliği veya Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü muzunu olup, yüksek lisans belgesi/diploması olanların,
b) Üniversitelerin Okul Öncesi Öğretmenliği, Anaokulu Öğretmenliği, Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmenliği veya Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü Lisans mezunlarının, (Başvuran lisans mezunlarının sayısı il milli eğitim müdürlüğüne verilen kontenjandan fazla olması halinde öncelik sıralaması adayların KPSS’den aldıkları puan üstünlüğüne göre)
c) Üniversitelerin Okul Öncesi Öğretmenliği, Anaokulu Öğretmenliği, Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmenliği veya Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü ön lisans mezunları ile Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği, Anaokulu Öğretmenliği, Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmenliği veya Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü 3.ve 4.sınıf öğrencisi olup, ön lisans eğitimi aldığını mezunu olduğunu belgeleyenlerin,
d) Meslek Yüksek Okullarının Çocuk Gelişimi Bölümü ön lisans mezunlarının,
başvuruları aşağıda belirtilen süreler içerisinde kabul edilecek olup, yukarıda belirtilenlerin dışında yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.

Yapılacak başvurular 05/08/2009 25/08/2009 tarihleri arasında Milli Eğitim Müdürlüğü Atama Bölümünde kabul edilecektir.
Başvuru sırasında teslim edilmesi gereken evraklar http://tekirdag.meb.gov.tr sitesinde yayınlanacak olup, yukarıda belirtilen sürelerden sonra yapılacak başvurular dikkate alınmayacaktır.
İlgililere duyurulur.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...