***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

31 Ağustos 2009 Pazartesi

ÇORLU BELEDİYESİNDEN GIDA YARDIMI


Tekirdağ iline bağlı Çorlu Belediyesi, ramazan ayı münasebetiyle 7000 aileye gıda yardımında bulunuyor.
Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü’ne, muhtarlıklardan alınmış “İhtiyaç sahibidir” belgesi ile yapılan müracaatlar sonrasında Çorlu Belediyesi’nin ilgili birimleri tarafından gerekli incelemeler yapılarak fakir ve yardıma muhtaç 7000 aile belirlendi. Yapılan ihale sonucunda satın alınan paket gıda malzemelerinin ilk bölümü 750 aileye evlerine götürülmek suretiyle teslim edildi. Gıda yardım paketlerinin tamamı ramazan ayı içerisinde dağıtılması hedefleniyor.
Gıda Yardım paketlerinin il etapta Sağlık ve Yeşiltepe mahallelerinde dağıtımı yapılması planlandı. Bu mahallelerde dağıtım bitince Çorlu içinde ihtiyaç sahiplerine dağıtılacak. Çorlu Belediyesi ekiplerince dağıtımı yapılan Gıda yardım paketleri en kısa süre içinde hak sahiplerine verilecektir.
Belediyemizce Ramazan ayında fakir ve yardıma muhtaç ailelere dağıtılması planlanan yedi bin paket Gıda Yardım malzemelerinin içinde Sıvı yağ, Zeytin, Taze Kaşar Peyniri, Makarna, Margarin Yağ, Toz Şeker, Kırmızı Mercimek, Pirinç, Un, Çay, Nohut, Domates Salçası ve Tuz bulunmaktadır.
HABER VE FOTO:RECEP KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...