***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

4 Ağustos 2009 Salı

Ayvalı’da cinayet


Kırklareli ilinin Lüleburgaz ilçesine bağlı Ayvalı köyünde Osman Madaralı (55) adlı kişi köyde kahvehane işleten 37 yaşındaki Erol Serbest’i gece iş yerinde uyuduğu sırada bıçaklayarak öldürdü. Sevkedildiği adli makamlarca tutuklanak Madaralı, Kırklareli Cezaevi’ne konuldu.Kahvehaneci Semerci’yi 300 TL.’lik borcu için düzenlenen senedi 900 TL. olarak değiştirdiği için öldürdüğünü itiraf eden Madaralı’nın bir lokantacı ile köy halkından bir kişiyi daha öldürmeyi planladığını belirterek, "Keşke üçünü de öldürdükten sonra yakalansaydım" dediği öğrenildi. Alınan bilgiye göre, Ayvalı Köyü’nden Osman Madaralı, gece saat 02.00 sıralarında Erol Semerci’nin işlettiği kahvehaneye geldi. Madaralı bu sırada, kahvede bulunan çekyatta uyuyan Erol Serbest’i bıçakladı. Can havliyle yola çıkıp bağırmaya başlayan Erol Serbest’i gören Köy Muhtarı Nail Avcu, kendisini otomobili ile Lüleburgaz Devlet Hastanesi’ne götürdü. Ancak Erol Semerci yolda kan kaybından hayatını kaybetti. Zanlı Madaralı, gece saat 02.30 sıralarında olay yerine gelen jandarma ekiplerine teslim olduğu öğrenildi.Görgü tanıklarının verdiği bilgiye göre, Madaralı’nn, "Ben Erol’un kahveden 300 TL’lik veresiye yaptım. Bunun karşılığında senet imzaladım. Ama Erol bunu 900 TL yapmış. Evim satılınca da avukat yoluyla bu parayı benden kestirdi. Erol’u bu yüzden öldürdüm. Eğer Erol kaçmasaydı. Meyhaneci C.Ç ile H.İ.’yi öldürecektim. Çünkü C.Ç’nin lokantasına 300 TL veresiye yaptım senet imzaladım. Ama C.Ç.’de bana imzalattığı senete 900 TL yazmış. H.İ. de benim köpeğimi kürekle dövmüştü. Bunların listesini yaptım ama olmadı. Keşke üçünü de öldürdükten sonra yakalansaydım" dediği öğrenildi. Bekar olan Erol Serbest’i babası Hüseyin Serbest, "Oğlum ile Osman’ın arasında pek anlaşmazlık yoktu neden böyle oldu anlayamadım" dedi.Yine Erol Serbest gibi bekar olan Osman Madaralı’nın iki yıl önce öz dayısı K.G.’yi de bıçaklamaktan sabıkalı olduğu öğrenildi. Köy Muhtarı Nail Avcu, yaptığı açıklamada "Köyümüzde yaşanan bu durum bizi çok üzdü. İnşallah en yakın zamanda bu sıkıntı giderilir" dedi. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

KAYNAK:LÜLEBURGAZ GÖRÜNÜM GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...