***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

26 Temmuz 2009 Pazar

DEMİRKÖYE DÖRT DÖRTLÜK OTEL


Kırklareli ilinin Demirköy ilçesi yeni otele kavuşuyor. Altı ay önce tek otelinin kapanmasının ardından otelsiz katılanKırklarelinin Demirköy’ilçesinde genç iş adamlarından Erdal Koca İğneada Caddesi üzerinde 4 katlı 50 yataklı olarak yapımına başlanan otelin çok kısa zamanda açılışı yapılacağı bildirildi.Otel inşaatının bitme aşamasında olduğu tüm Demirköy ve çevresine hizmet vereceği kaydeden Erdal Koca, “Demirköy’de doğup büyüyen biri olarak ilçede bir otelin olmaması beni çok üzüyordu. Bu yüzden merkezde bir yer alarak otel yapmayı düşündüm. 4 katlı ve 50 yataklı olarak otelin yapımına başladım. Son sistem olarak düşündüğüm otelin alt katını restaurant, ikinci katını toplantı salonu, aile yeri ve diğer katlarını da oda olarak kullanmayı hedefledim. Otelim Demirköy ilçesi İğneada yolu üzerinde olduğundan turizm geçiş yoludur. Amacım geçenleri Demirköy ilçesinde tutarak ilçeme de ekonomik katkı sağlamaktır. İlçeye yatırım Demirköy halkına hizmettir. Sabahları ekolojik köy kahvaltısı ve marka olan Boşnak böreğini gelen geçene tanıtmak amacındayım. Havuz başında kahve keyfi, 24 saat sıcak su, klimalı, televizyonlu, kablosuz ağ bulunan odalarımızla müşterilerimize hizmet vermeyi hedefliyorum. Her şey bitme aşamasına geldi. İlçeme bir hotel kazandırmanın mutluluğunu yaşıyorum. Diğer esnaf arkadaşlarımın da ilçeye yatırım yapmasını tavsiye ediyordum” dedi.

KAYNAK:LÜLEBURGAZ GÖRÜNÜM GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...