***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

19 Haziran 2009 Cuma

Kazada Ölen Gencin Kardeşi Olay Anını Anlattı


Marmara Ereğlisi`ne bağlı Yeniçiftlik Beldesi yakınlarında meydana gelen kazada hayatını kaybeden Bülent Akça`nın kaza anında yanında olan kardeşi kazayı anlattı.

Kaza anında Bülent Akça`nın (27) yanında bulunan kardeşi Osman Akça (20) kaza günü Marmara Ereğlisi`nde eğlendiklerini, ağabeyinin kullandığı araçla Çorlu`ya dönerken Yeniçiftlik yakında kaza yaptıklarını söyledi.
Ağabeyim kullandığı araçla Yeniçiftlik yakınında keskin virajı alamayarak direksiyon hakimiyetini kaybetti diyen Osman Akça; Aracın mıcır nedeniyle kaymasının ardından takla atmaya başladık. Kazadan sonra ağabeyim aracın içinde yoktu. Ağabeyimi aramaya başladım, kaza yerine yakın olan jandarmaya koştum. Jandarmadan yardım istedim. Olay yerine jandarma ekipleri ile birlikte gelerek, ışık tutarak aradık. Ağabeyimin aracın altında olduğunu gördük, jandarma ekipleri ile birlikte aracı kaldırarak ağabeyimi aracın altından çıkardık. 5 dakika gibi bir süre sonra ambulans geldi. Müdahale etmeye çalıştı, bizi ambulansa alarak Çorlu Devlet Hastanesine getirdiler. Daha sonra ağabeyimin hayatını kaybettiğini öğrendim dedi.

KAYNAK.ÇORLU AVRUPA YAKASI GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...