***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

8 Şubat 2010 Pazartesi

Trenin çarptığı otomobilden atlayarak kurtuldu

İstanbul - Kapıkule seferini yapan yük treni, Çerkezköy İlçesi'nde bir hemzenin geçitten geçtiği sırada aniden karşısına çıkan otomobile çarparak metrelerce sürükledi. Treni görür görmez frene basan ve otomobilin durmaması üzerine son anda kendisini dışarı atan sürücü Selahattin Güner, "Treni görünce fren yaptım, hatta el frenini çektim ama araç buzlanma nedeniyle trenin altına doğru ilerlemeye devam etti. Son bir hamleyle kendimi araçtan attım" dedi.İstanbul-Kapıkule seferini yapan makinist İbrahim Bilgiç yönetimindeki 84006 sefer sayılı yük treni, Namık Kemal Bulvar Yolu üzerindeki hemzemin geçitte İbrahim Bilgiç'in kullandığı 34 DJO 428 plakalı otomobile çarptı. Otomobil trenin altında metrelerce sürüklenip paramparça olurken, sürücü Selahattin Güner son anda otomobilden atlayarak kurtuldu. Yaşadığı korkulu dakikaların şokunu ise uzun süre üzerinden atamayan Güner, "Treni görür görmez hemen fren yaptım. Ancak yol hem eğilimli hem de buzlu olunca araç kayarak trenin önüne doğru ilerlemeye devam etti. El frenini de çekmeme rağmen, eğimli ve buzlu yolda aracı durduramayınca, son bir hamle ile kendimi aracın içinden attım. Ben ayağımı frenden çekip atladıktan sonra, araç yeniden hızlanarak, terin ikinci vagonunun altına girdi. Tren aracı bir süre sürükledikten sonra durabildi. Allah'a şükür ben kurtuldum ama araç, hurda yığınına döndü" diye konuştu.
''O AN OTOMOBİL SÜRÜCÜSÜ İLE GÖZ GÖZE GELDİK''

Türk Ulaşım-Sen İstanbul Şube Sekreteri olduğu öğrenilen makinist İbrahim Bilgiç ise hemzemine yaklaştığında, bir aracın raylara doğru hızla kaydığını gördüğünü vurgulayarak, "O an otomobil sürücüsü ile göz göze geldik. Ben hemen treni durdurmak için acil fren yaptım. Lokomotif ile iki vagon geçtikten sonra, araç trenin 3'üncü vagonunun altına girmiş. Ben daha trenden inmeden hemen ambulans çağırdım. Aşağı inip, sürücüyü karşımda ayakta görünce büyük sevinç yaşadık. Son anda kendisini araçtan atmış" dedi.

KAYNAK:www.habercorlu.com

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...