***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

20 Ocak 2010 Çarşamba

Çorlu Belediyesi’nden Kar Temizliği

Tekirdağ iline bağlı Çorlu’da yoğun kar yağışıyla birlikte Fen İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler ilçe genelinde temizlik çalışması başlattı.
Kar yağışının başladığı andan itibaren Çorlu Belediyesi’nden 15 personel, Fen İşleri Müdürlüğü bünyesinde bulunan 3 greyder, 4 kamyon, 1 bekoloader kepçe ve 1 bekoloader ile karları temizledi. Ayrıca ana arterlerde kar temizliği çalışmaları gece boyunca sürdü. Atatürk ve Cumhuriyet Meydanı’ndaki karlar da belediye personeli tarafından kürenerek temizlendi.
Öte yandan resmi binaların bahçe ve merdivenleri de silusyon ile buzlanmayı önleme çalışmaları yapıldı. Endüstri Meslek Lisesi, İmam Hatip Lisesi, Cezzar Mustafa Ersin İlköğretim Okulu, Reşadiye İlköğretim Okulu, Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu, Zübeyde Hanım Anaokulu, Vali Şenol Engin İlköğretim Okulu, Çorlu Anadolu Lisesi, Unilever İş İlköğretim Okulu ve Çorlu Lisesi’nin bahçeleri tuzlanarak buzlanmaya karşı önlem alındı.
HABER VE FOTO:RECEP KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...