***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

5 Aralık 2009 Cumartesi

Meslek Lisesi Müdürü`nden Katsayı Protestosu

Tekirdağ iline bağlı Çorlu ilçesinde bulunan Çorlu Mehmet Rüştü Uzel Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Müdürü Caner Baysal yakasına taktığı siyah kurdele ile uygulamayı protesto ettiğini, durum düzelene kadar da yakasında siyah kurdele ile gezeceğini söyledi.
Danıştay`ın YÖK'ün üniversiteye girişte katsayı farkını kaldıran kararının yürütmesini durdurması ve Meslek Lisesi mezunlarının üniversitelerdeki katsayı bilmecesi ile ilgili bir tepki de Çorlu Mehmet Rüştü Uzel Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Müdürü Caner Baysal`dan geldi. Müdür Baysal, yakasına taktığı siyah kurdele ile uygulamayı protesto ettiğini, durum düzelene kadar da yakasında siyah kurdele ile gezeceğini söyledi.
Ben kendimde bir eksiklik hissetmiyorum ben Endüstri Meslek Lisesi Mezunuyum diyen Çorlu MRU Endüstri Meslek Lisesi Müdürü Caner Baysal; “Endüstri Meslek Liselerinin aşağı ya da eksik görülmesine katlanmadım, katlanamıyorum. Üniversiteye geçişimizle ilgili düzenlemeler yapılıncaya kadar yakama siyah kurdele bağlayıp dolaşacağım. Bizim yaşantımız, Meslek Liselilerin yaşantısı esnaf ağırlığı ile olur. Sessizliğimiz de biraz esnaf ağırlığındandır. Sanılmasın ki bizler de meydanları boş bırakıp insanlara bir şey söylemeyeceğiz. Sadece sabırla beklemeyi biliriz çünkü biz ürün elde ederken de sabretmeyi biliriz” diyerek tepkisini ortaya koydu.
KAYNAK:ÇORLU AVRUPA YAKASI GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...