***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

30 Aralık 2009 Çarşamba

GÜRSOYLAR KOLEJİ ÖĞRENCİ VE VELİLERİNDEN ÖRNEK DAVRANIŞ




Yaşadıkları çağdaki toplumsal sorunlara seyirci kalmayan ve sürekli yeni projeler geliştiren Gürsoylar Koleji öğrencileri, diğer arkadaşlarına örnek oluşturacak bir projeyi gerçekleştirdiler.
Gerçekleştirilen çalışmanın ilk ayağında, tüm Gürsoylar Koleji öğrencileri, Velimeşe İlköğretim Okulu Anasınıfı öğrencileri için oyuncaklar topladılar. Öğrenciler daha sonra topladıkları bu oyuncakları, Velimeşe Anasınıfı öğrencilerine verilmek üzere paketlediler. Paketlenen oyuncaklar, 30 Aralık 2009 Çarşamba günü Gürsoylar Koleji yöneticileri, veli kurulu üyeleri ve öğrenci temsilcileriyle Velimeşe İlköğretim Okulu Anasınıfına armağan edilmek üzere yola çıktı. Velimeşe İlköğretim Okulu Müdürü ve öğrencileri, Gürsoylar Koleji öğretmen, öğrenci ve veli kurulu üyelerini oldukça sıcak karşıladılar. Velimeşe İlköğretim Okulu Müdürü Nail GÜNEŞ ile eğitim ve sosyal imkânlar hakkında görüş alışverişinde bulunan Gürsoylar Koleji Veli Kurulu ve öğretmenleri, getirmiş oldukları armağanları öğrencilere sundular.
Velimeşe İlköğretim Okulu Müdürü GÜNEŞ, yapılan sosyal sorumluluk projesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek okul öncesi eğitimin öneminin giderek anlaşılmaya başlandığını, önümüzdeki yıllarda bu konuda daha ciddi adımlar atılarak okul öncesi eğitimin zorunlu hale getirileceğini ifade etti. Fakat okul öncesi eğitimin zorunlu hale gelmesiyle eksiklerin de artacağını ifade eden GÜNEŞ, paylaşımların, dayanışmanın bu konuda geliştirilecek sosyal sorumluluk projelerinin çok faydalı olacağını vurguladı.
Gürsoylar Koleji İlköğretim Okulu Müdürü Emine YILDIZ DEDE, konu ile ilgili yaptığı açıklamada, “Yaşadığımız dünyada olduğu gibi Türkiye’de de her çocuk eğitim konusunda eşit haklardan faydalanamamaktadır. Bu konuda sosyal yasalara ihtiyacımız olduğu kadar, sivil toplum kurumlarının ve duyarlı kişilerin projelerine de ihtiyaç vardır. Dünyada yıllardır üzerinde durulan okul öncesi eğitim, ülkemizde ancak yeni yeni anlaşılmaya başlanmıştır. Umuyoruz ki yakın gelecekte tüm Türkiye genelinde çocuklarımız yedi yaşına gelmeden, olabildiğince iyi şartlarda okullarına kavuşacaklardır. Bizlerin üzerine düşen de her fırsatta okul öncesi eğitimi desteklemeye yönelik projeler geliştirmek ve bu konuda diğer okullarımıza da örnek olabilmektir.” dedi.
Özel Gürsoylar Koleji

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...