***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

25 Kasım 2009 Çarşamba

Rasim Ergene İlköğretim Okulu Öğretmenler Günü’nü kutladı…




Keşan Rasim Ergene İlköğretim Okulu, 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle önceki akşam bir yemek düzenledi.
Yenimuhacır’ daki Özen Et Lokantası’nda düzenlenen yemeğe Okul Müdürü Kadri Baltakıran ile birlikte tüm okul öğretmenleri, emekli, okul öğretmenleri, Okul Aile Birliği yöneticileri ve veliler katıldı.
Saat 19.00’da başlayan yemekte konuşan Baltakıran, tüm Öğretmenleri Öğretmenler Günü’nü kutlayarak “Ben her zaman Rasim Ergene ailesi olduğumu söylüyordum. Bu yemekte gerçekten bizim ne kadar büyük bir aile olduğumuzu ortaya koymuştur. Ben tüm aile fertlerimize bu gecemize hoş geldiniz afiyet olsun diyorum “dedi.
Gece okul öğretmenlerinin çaldığı müzik eşliğinde söylenen türküler ve oynanan oyunlarla gece geç saatlere kadar devam etti.
HABER VE FOTO:GÜLAY KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...