***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

18 Kasım 2009 Çarşamba

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Yöneticileri, Hayrabolu Ticaret ve Sanayi Odasını Ziyaret Etti...

Tekirdağ iline bağlı Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Özlem Yemişçi,Meclis Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyeleri,Hayrabolu Ticaret ve Sanayi Odasını ziyaret etti. Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Özlem Yemişçi,Trakya’daki odalarımızı ziyarete çıktık, nezaket ve tanışma amaçlı olarak bu ziyaretlerimizi gerçekleştirdiklerini belirterek,”Yeni bir başlangıç yapmakistedik. Bu ziyaret tanışma amaçlı ama bundan sonra da devam edecektir. Hep birlikte bu toplantılara devam edersek iletişimin daha kuvvetli ve birbirimize daha yararlı olacağımıza inanıyorum” şeklinde konuştu. Sohbet şeklinde geçen görüşmede,aynı zamanda Türkiye’nin ilk bayan Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı olan Özlem Yemişçi,”Bayan olduğum için beklentiler de daha fazla.Tabii ki bu göreve seçildiğimden dolayı büyük bir mutluluk duyuyorum. Ekipmanımız çok güçlü,birçok yenilikler yapacağız.”dedi. Hayrabolu Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Salih Özkan,Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Özlem Yemişçi ile yönetim kurulu üyelerinin yaptıkları bu ziyaretten son derece memnun kaldıklarını belirtti. Daha sonra misafir Oda yöneticileri Hayrabolu Ticaret Borsasınıda ziyaret etti.
KAYNAK:HAYRABOLUNUN SESİ GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...