***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

17 Ekim 2009 Cumartesi

Tekirdağ Gençlik Merkezi Tanıtım Programlarına Hız verdi!


Tekirdağ Gençlik Merkezi etkinliklerinden İl Bazındaki tüm gençlerin haberdar edilerek, bu etkinliklerden daha fazla gencimizin yararlanabilmesi amacıyla bir süredir uygulamada olan Gençlik Merkezi tanıtım programları hız kazandı. İl Genelinde Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde bulunan tüm okullar ile Namık Kemal Üniversitesinde gerçekleştirilen tanıtım programlarında Tekirdağ Gençlik Merkezinin uzman lider ve noktaları tarafından gençlere etkinliklerin içeriği hakkında bilgiler verilirken, afiş, broşür ve kısa tanıtım filmleriyle etkinliklerin görsel olarak da sunumları gerçekleştiriliyor. Gençlik Merkezi Müdürü Necdet GÜRCÜOĞLU konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: " Gençlerimizin serbest zamanlarını değerlendirmelerine yönelik çalışmalarımızı çoğu zaman onlardan gelen istek ve öneriler doğrultusunda programlıyoruz. Yaptığımız tüm çalışmalarımızı gerek basın yoluyla, gerek internet sitemiz üzerinden gerekse afiş vb. basılı yayınların gençlerin sıkça bulunduğu mekanlara asılmasıyla duyurmaya, tanıtmaya çalışıyoruz. Ancak gördük ki en iyi tanıtım gençlerle yüz yüze yapılan görüşmeler sonucu yapılan tanıtımlar. Bunun için Gençlik Merkezimizde konusunda uzman liderlerimiz ve nokta olarak adlandırdığımız Gençlik Hizmetleri Daire Başkanlığı tarafından bu konuda eğitim almış gönüllü çalışanlarımız ile bir süredir İl Genelindeki okullarımızda, üniversitemizde tanıtım çalışmalarını gerçekleştiriyoruz. Tespitlerimiz en etkin tanıtımın bu olduğunu gösterdi. Zira liderlerimizin bu çalışmaları doğrultusunda etkinliklere katılan genç sayısında patlama oldu. Bu nedenle tanıtım faaliyetlerini periyodik aralıklarla yıl boyunca sürdüreceğiz." dedi.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...