***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

30 Eylül 2009 Çarşamba

Yıldırım Kule projesi için toplantı yapıldı




Edirne Belediye Başkanı Hamdi Sedefçi, Yıldırım Kule Projesi'nin yapılacağı bölgede tarlası bulunan vatandaşlarla toplantı yaptı. Sedefçi, toplantıda yaptığı konuşmada, Yıldırım Kule Projesi'nin yapılacak bölgenin kaderini değiştireceğini belirtti. Yıldırım Kule'nin yapılacağı alanda tarlası olan vatandaşlarda makul bir ücret karşılığı tarlalarını istediklerini ifade eden Sedefçi, şunları söyledi: “Bizim yasa gereği sizin yerlerinizi istimlak etme şansımız var ama ben bunu yapmak istemiyorum. Bugün sizlerle anlaşarak, sizlerin o bölgede olan yerlerinizi alarak 2012'ye kadar kuleyi dikmek istiyoruz. Bizim yasa gereği sizlerin yerlerinizi istimlak etme şansımız var. Anlaşma yapmadan mahkemeye başvurup bilir kişinin vereceği fiyattan alma şansımız var. Ben bunu yapmak istemiyorum. Şimdiye kadar yaptığım tüm istimlakler da hep uzlaşarak vatandaşların ahını almadan çözüm üretmeye çalıştım. Sizleri üzmek itemiyorum. Konuşalım ve dönüm başına belirleyeceğimiz bir fiyatla ‘yerim belediyeye helal olsun’ diyin ve tarlanızı alalım. Eğer ortak bir fiyat belirlersek istimlak bedeli fiyatını mahkeme kararıyla değil, belirleyeceğimiz rakamdan sizlere vereceğiz” diye konuştu. Yıldırım Kule'nin yapılacağı mevkide toplam 30 dönüm arazinin istimlak edileceğini ifade eden Sedefçi, Yıldırım Kule'nin yapımının tamamlanmasıyla Yıldırım Mahallesi'nin tamamının değer kazanacağını belirtti. Başkan Sedefçi'nin tarlalarını satmalarını istedikleri yaklaşık 25 kişiden bazıları tarlalarını para karşılığı satabileceğini belirtirken bazıları da kamulaştırılacak arazileri için başka bir bölgeden arsa talep etti.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...