***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

11 Eylül 2009 Cuma

Devrilen otobüsün şoförleri Gazeteciye saldırdı




Tekirdağ'ın Şarköy ilçesinde meydana gelen olayda, yerel gazete muhabiri, İstanbul Seyahat adlı otobüs firmasının şoförleri tarafından darp edildi.
İstanbul Seyahat'in, 8 Eylül Salı akşamı Ankara'dan çıkan 34 BU7432 Plakalı otobüsü, 9 Eylül Çarşamba sabahı, Şarköy'den yolcusunu indirdikten sonra, Mürefte yolu üzerinde bulunan Kayra Şarap Fabrikasına yakın bir mevkiide, yan devrilerek yolun altına düştü. Olayla ilgili bilgi ve görüntü almak için otobüsün bulunduğu mevkiiye E.A.'nın kullandığı araçla giden gazeteci Yakup Önal, yolun altına devrilmiş otobüsün çeşitli açılardan fotoğraflarını çekti. Sonradan adlarını öğrendiğimiz, otobüs birinci, ikinci şoförleri ve muavini S.Çetin (42), S.Samat (29) ve S.Akbaş (23) tarafından Yakup Önal saldırıya uğrayarak darp edildi. Yoldan geçen Şarköy Seyahat şoförleri tarafından olay yerinde uzaklaştırılan Yakup Önal, İlçe Emniyet Müdürlüğüne giderek İstanbul Seyahat'in saldırıda bulunan personelinden şikayetçi oldu. Olayla ilgili gazeteci Yakup Önal şöyle konuştu; " 9 Eylül Çarşamba günü, otobüs devrildiği bilgisini alınca, arkadaşımız E.A. ile olay yerine gittik. Otobüs devrilerek yolun altına düşmüştü. Otobüsün adının yazılı olduğu bölümler kağıtla kaplıydı. Otobüsün her yanından çeşitli açılardan fotoğraflar çektikten sonra, arabamıza doğru giderken, üç kişi karşımızda belirerek, fotoğraf çekmek için kendilerinden izin alıp almadığımızı sordu. Ben de kendilerini tanımadığımı, kamu görevi yaptığımı, gazeteci olduğumu söyledim. Fotoğraf makinemi isteyerek, görüntülerin silinmesini istediler. Beni iteklemeye başlayarak, fotoğraf makinemi istediler. Vermeyince bana önden iki kişi yumruklarıyla saldırmaya başladı. Arkadaşım E.A. onları engellemeye çalışırken, arkadan genç olanları zıplayarak sırtımı dizi ile sert bir şekilde darp etti. Ben onlardan uzaklaşmaya çalışırken, E.A.'yı yere düşürerek üzerime geldiler. Mürefte yönünden gelen Şarköy Seyahat'in tanıdık şoförleri 'Yakup ağbi arabaya bin' diyerek beni olay yerinden uzaklaştırdılar. İlçe Emniyet Müdürlüğüne gelerek şikayetçi oldum. Polis nezaretinde Şarköy Devlet Hastanesi Acil Servisine geldim. Burada çeşitli tetkikler yapılarak 3 saat müşahede altında tutuldum. Sırtıma aldığım sert darbenin bir iç kanamaya neden olabileceği düşüncesiyle Tekirdağ Devlet Hastanesi'ne sevk edildim. Burada tomogrofi çekilerek iki hekim tarafından yeniden muayene edilerek, müşahede altında tutulduktan sonra taburcu edildim. Sırtıma aldığım darbe çalışmama engel olacak şekilde sancı yapıyor."
Gazeteci Yakup Önal “Görevim başında bana saldırıda bulunan İstanbul Seyahat firmasını, personel seçerken daha dikkatli olmaya davet ediyorum. İstanbul Seyahat, insanlara kimlerle hizmet edeceğine iyi karar vermeli. Nitelikli şoförlere mi insan hayatını emanet edecekler, yoksa eşkıyalara mı? Karar onların." Dedi.
İlçe Emniyet Müdürü Kaan Yıkılmaz müşahede altında tutulduğu sırada Yakup Önal'ı hastanede ziyaret etti.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...