***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

10 Eylül 2009 Perşembe

8 EYLÜL OKUMA YAZMA GÜNÜ TEKİRDAĞDADA KUTLANDI





8 Eylül Dünya Okuma Yazma Günü Tekirdağ Valisinin Eşi Zehra KEMELEK ile Vali Yardımcısı Mehmet Ali ÇEVİKER in katılımıyla Tekirdağ Halk Eğitim Merkezinde gerçekleştirilen etkinliklerle kutlandı.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen programa İl Genel Meclis Başkanı Münür KARAEVLİ, İl Müftüsü Ahmet OKUTAN, İl Sosyal Hizmetler Müdürü Selma AKARSU, kursiyerler ve aileleri de katıldı.
Programda konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Üner DİLEK yaptığı konuşmada; Eğitim, fertlerin modern bir gelişim sürdürerek mutlu yarınlara ulaşmasında ve sağlıklı nesiller yetiştirmesinde hayati önem taşımaktadır. Bir toplumda yaşayan kişilerin eğitim imkânlarından yeterince yararlanamamaları, toplumun var olan sorunlarını çözümsüz kılmaktadır. İnsana yapılan yatırım geleceğe, gelişime ve mutluluğa yapılmış demektir. Aydınlık geleceğin kurulabilmesinin anahtarı eğitimdir. Cehalete karşı verilecek savaş ancak eğitimle kazanılır. Eğitimin ilk basamağı olan okuma yazma öğrenme, bireye güven duygusu kazandırır, evrensel değerlerle buluşmasını sağlar ve toplumsal yaşama uyumunu kolaylaştırır. Aksi ise bencil, kavgacı, çatışmacı ve mutsuz fertler üretir, dedi.
Okuma Yazma Kurusunu başarıyla tamamlayan kursiyer Münever KÖSE, okuma yazma kursu ile ilgili düşüncelerini paylaştı. KÖSE, Bu kursa katılmaktan duyduğu memnuniyeti ifade ederek, etrafında okuma yazma bilmeyen kişilerin de bu kurslara katılması için teşvik edeceğini belirtti.
Kursiyerlerden Hatice DAĞLAR da programda Cumhuriyet adlı bir şiir okudu.
Halk Eğitim Merkezince hazırlanan skeçlerin ardından programda, okuma yazma kursunu başarıyla tamamlayan kursiyerlere temsili sertifikaları verildi.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...