***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

7 Temmuz 2009 Salı

Hallederiz Kadir'e sörf dersi


''En Son Babalar Duyar'' adlı dizideki ''Hallederiz Kadir'' rolüyle milyonların tanıdığı, ünlü sanatçı Ömer Levent Ülgen, sörf öğrenmek için Şarköy geldi.

Şarköy'e ilk defa geldiğini ve çok beğendiğini ifade eden ünlü oyuncu Ülgen, ''Sörf hocaları İbrahim Uyar ve Ali Ersen ile kışın Kartalkaya'da kayak yaparken tanıştık. Kendileri ile çok güzel bir dostluğumuz oluştu. Beni Şarköy'e davet ettiler. Ben de hem ziyaret etmek, hem de sörf öğrenmek amacıyla 3 günlüğüne Şarköy'e geldim'' dedi.
Az da olsa sörf yapmayı bildiğini ancak ilk kez sörf kursuna katıldığını belirten Ülgen, ''Gerek İbrahim ve Ali hoca, gerekse gençler bana sörf öğrenmem için çok yardım ettiler. Sörf her zaman ilgimi çekiyordu. Bundan sonra aralık ayına kadar sörf, aralık ayından sonra Kartalkaya'da kayak yapacağım. Kışın dağda, yazın Şarköy'de olacağım'' diye konuştu.
Şarköy'deki bir otelde konaklayan Ülgen, gündüzleri sörf öğrendiğini, geceleri ise eğlendiğini söyledi. Şarköy Sörf Kulübü Başkanı İbrahim Uyar da, ''Levent Ülgen sörf kursunda üst seviyede çok yetenekli bir öğrenci. Oyunculuğunda olduğu gibi sörfte de büyük başarı gösterdi'' dedi.

KAYNAK:TRAKYA GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...