***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

7 Aralık 2009 Pazartesi

Çorlu Kültür ve Sanat Der. 2009 yılı genel kurulu yapıldı.

Tekirdağ iline bağlı Çorlu ilçesinde kurulu bulunan Kültür ve Sanat Derneği’nin 2009 yılı olağan genel kurulu 06 Aralık 2009 günü Dernek Merkezinde yapıldı. Derneğin çalışmaları, etkinlikleri ve ileriye dönük projelerinin anlatıldığı faaliyet ve denetim raporlarının görüşülmesinin ardından iki yıl için görev yapacak Yönetim ve Denetim Kurulları üyelerinin seçimine geçildi.Gizli oylama ile gerçekleştirilen seçimler sonucunda;Dr. Esin Alp Aksüt, Aysel Ergüney, Zehra Soydemir, Özgür Umut, Gülten Üstüner Yönetim Kurulu üyeliklerine seçildiler. Yeni oluşturulan yönetim kurulu üyeleri yapacakları ilk toplantıda kendi aralarında görev dağılımı yapacaklar.Özlem Açık,Sacide Beşgül, Çiğdem Karataş’ın Denetim Kurulu’na seçildikleri Genel Kurul’un ardından yapılan açıklamada; “Derneğin üye sayısının son iki yılda iki kat arttığı , yapılan etkinliklerin toplumun farklı katmanlarına yayılması yönünde önemli başarılar sağlandığı , Çorlu Halkı’nın kültür ve sanatla daha fazla buluşturulması amacıyla başlatılan çalışmaların sürdürüleceği belirtilerek, çalışmalara maddi ve manevi destek veren kişi ve kuruluşlara bir kez daha teşekkür ediyoruz” denildi.
KAYNAK:KANAL 59

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...