***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

1 Kasım 2009 Pazar

UZUNKÖPRÜ TİCARET BORSASI'NDAN MİLLETVEKİLİNE PLAKET

Edirne iline bağlı Uzunköprü ilçesinde kurulu bulunan Ticaret Borsası, bölgeye yaptığı katkılardan ötürü, AK Parti Edirne Milletvekili Necdet Budak'ı plaketle ödüllendirdi.
Uzunköprü Ticaret Borsası Başkanı Rahmi Eren, milletvekiline plaketin verilmesi dolayısıyla düzenlenen törende, insanların yaptığı hizmetlerden dolayı takdir görmesinin önemli olduğunu belirtti.
Gerçekleştirilen yatırımların başarıyla anılacağını ifade eden Eren, Uzunköprü Ticaret Borsası'ndaki yönetici ve üyelerin farklı düşüncelere sahip insanlardan oluştuğunu belirterek, şunları kaydetti: ''Farklı düşüncelere sahip olsak da Uzunköprü'ye hizmet için her zaman bir arada olduk. Ve elbirliği ile önemli işlere imza attık. İnşallah bunlardan biri olacak 5 yıllık uygulamalı bilimler yüksekokulu projesini bitireceğiz. Okulumuz yerinin karayollarından çıkarılması adına büyük emekleri geçen Milletvekilimize huzurlarınızda bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.''
Necdet Budak da, 7 yıldır Edirne milletvekili olarak bölgeye hizmet vermek için çalıştığını söyledi. Bölgeye hizmet için hiçbir fedakarlıktan kaçmadığını ifade eden Budak, şöyle konuştu: ''Plaket manevi olarak gerçekten çok önemli. Gösterilen bu sevgi büyük sorumluk getirdi. Altını çizerek söylüyorum, siyaseti bu topraklar ve insanlar için yapıyorum.

En büyük aşkım Çakmak Barajı ve ergene iletim kanaldır. Bana bu plaketi vererek bana motivasyon verdiniz. Sizler de Ankara'ya gelerek bana destek olunuz. Olunuz ki isteklerimizi daha çabuk elde edelim.''
Edirne Valisi Mustafa Büyük, Uzunköprü Kaymakamı Uğur Kolsuz, Belediye Başkanı Enis İşbilen'in de katıldığı törende daha sonra, Uzunköprü Ticaret Borsası Başkanı Rahmi Eren, plaketi Milletvekili Budak'a verdi.
KAYNAK:www.trakyanet haber.com

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...